مرجع خبری رئال مادرید : عملکرد ضعیف رئال مادرید در دو هفته اخیر (شکست در پیزخوان، لوژنیکی و مندیزوروزا و تساوی در دربی) باعث شده است تا مدیران رئال به فکر ایجاد تغییر بیافتند تا با ترفندی جدید لبخند را به لب بازیکنان رئال بیاورند. حالا نامی که مطرح شده ادن هازارد است. بازیکن بی نظیر بلژیکی که در چلسی در این فصل خوش درخشیده است. هازارد در جام جهانی روسیه فوق العاده عمل کرد و در این فصل در لندن خوش درخشیده است. او با هفت گل در هشت بازی تبدیل به آقای گل فصل لیگ انگلیس شده است.

بازیکن 27 ساله بلژیکی می تواند نشاط تیم که با رفتن رونالدو از دست رفته را دوباره برگرداند. هازارد اعتراف کرده که حضور در رئال رویای بچگی او بوده است و حالا هیچ بعید نیست که دوباره مثل کورتوا به رئال بیاید. نکته مهم این است که از قرارداد فعلی وی با چلسی فقط یک سال و نیم مانده است. قراردادش با تیم انگلیسی در سال 2020 تمام می شود و هنوز تمدید نکرده است. در چنین شرایطی رئال می تواند او را با قیمتی معقول بخرد. اگر رئال تا ژانویه همچنان نتایج افتضاحی بگیرد، رئال مجبور خواهد شد تا برای خرید وی 100 تا 120 میلیون یورو بپردازد. در غیر این صورت باشگاه منتظر تابستان آینده می آید تا نهایتا با 80 میلیون او را بخرد چرا که اگر چلسی با این مبلغ این بازیکن را نفروشد یک سال دیگر تبدیل به بازیکن آزاد خواهد شد.

در نظرسنجی نشریه آس در پاسخ به این سوال که آیا رئال به خرید هازارد نیاز دارد، 84.91 درصد موافقت کردند که نشان می دهد هواداران رئلا نیز کاملا از خرید این بازیکن حمایت می کنند. این بازیکن مجموعا در همه تورنمنت های این فصل در ده بازی خود هشت گل زده است.

نکته جالب این جاست که نه تنها هازارد خودش بارها به حضور در رئال ابراز تمایل کرده بلکه نزدیکانش هم این شرایط را دارند. به طور مثال تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی در جام جهانی گفته بود:”هازارد باید همیشه کنار من باشد. من هر جا باشم هازارد هم باید با من بیاید. دوست درام همیشه کنارش بازی کنم.” چند روز بعد از این حرفها کورتوا به رئال پیوست هر چند که باشگاه در خرید هافبک بلژیکی تعلل کرد.

اگر هازارد تا تابستان 2019 قراردادش را با چلسی تمدید نکند تیم انگلیسی چاره ای جز فروش وی با قیمتی معقول ندارد همان طور که در تابستان گذشته نیز چاره ای جز فروش کورتوا به رئال نداشتند. رئال می خواهد همان نقشه را تکرار کند و کاپیتان چلسی و تیم ملی بلژیک را با قیمتی معقول بخرد.

نکته مهم این جاست که اگر هازارد از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشد نخواهد پذیرفت چرا که فقط و فقط می خواهد در تیم رویاهایش یعنی رئال مادرید بازی کند و هیچ پیشنهاد دیگری نمی تواند توجه او را جلب کند.