مرجع خبری رئال مادرید : در حالی که رئال مادرید مشکل گلزنی دارد، بازیکنانی که فصل گذشته مورد توجه رئال بودند و خریده نشدند، می درخشند. رونالدو با 450 گل از رئال رفت و باشگاه نتوانست خلائ او را پر کند.

رئال در تابستان 2017 فرصت طلایی خرید امباپه را از دست داد چرا که در آن زمان مدیران رئال فکر می کردند که خرید وی به ضرر گرت بیل و کریم بنزما خواهد بود. این بازیکن در تابستان گذشته برای رئال تبدیل به بازیکنی دست نیافتنی بود. نیمار نیز گزینه محبوب مدیران رئال بود اما باز هم پی اس جی راضی به فروش وی نشد. هری کین آقای گل جام جهانی ، ایکاردی آقای گل اینتر نیز مورد نظر رئالبودند. رئال به  سراغ هازارد هم رفت اما در نهایت فقط ماریانو برای خط حمله رئال خریده شد.

شروع فصل برای مهاجمان رئال بد نبود. بنزما در چهار بازی رسمی اول فصل رئال پنج گل زد اما بعد از آن در هفت بازی نتوانست گلزنی کند. گرت بیل نیز در چهار بازی رسمی آغازین سه گل زد. اما این دو اکنون 45 روز است که گل نزده اند و یکی از دلایل بحران گلزنی رئال افت شدید این دوست.

امباپه 19 ساله در این فصل در هفت بازی خود ده گل زده و چهار پاس گل داده و میانگین هر 57 دقیقه یک گل را داشته است. نیمار ، زوج او در خط حمله پی اس جی نیز در هفت بازی چهار گل زده و 11 پاس گل داده و میانگینش هر 82 دقیقه یک گل است.

ادن هازارد که شایعه پیوستنش به رئال داغ است در این فصل در ده بازی خود در چلسی هشت گل زده و سه پاس گل داده و به عنوان یک هافبک هجومی با هر 81 دقیقه یک گل آمار فوق العاده ای داشته است.

رئال در تابستان با هری کین، ایکاردی و لواندوفسکی ه ممذاکره کرد. بازیکن لهستانی در این فصل هشت گل زده و یک پاس گل داده است. کین شش گل زده و ایکاردی پنج گل.