مرجع خبری رئال مادرید : رئال پس از تعطیلی دو هفته ای بازیهای ملی شنبه و مقابل لوانته دوباره بر می گردد با این هدف که احیا شود. در این فصل بسیاری از بازیکنان باتجربه لوپتگی نمایش ضعیفی داشته اند. هشت بازیکنی که لوپتگی باید احیایشان کند را مرور می کنیم:

1- ایسکو: این بازیکن به علت مصدومیت چند هفته از میادین دور بوده است. او آپاندیس خود را عمل کرد اما حالا دیگر آماده است. بازگشت وی بهترین خبر برای لوپتگی است. غیبت وی با نتایج ضعیف رئال همزمان شد.

2- مارسلو : این بازیکن برزیلی از ناحیه پای راست در بازی مقابل سویا مصدوم شده بود و حالا بازگشت وی نیز بهترین خبر برای تیم است. البته او فصل چندان درخشانی نداشته و مهم است که بتواند دوباره به خودش بیاید.

3- بنزما : مهاجم فرانسوی با وجود شروع خوب فصل و ثبت پنج گل در چهار بازی اکنون هفت بازی است که گل نزده است. بازگشت وی به روند گلزنی حائز اهمیت بسیار زیادی است.

4- گرت بیل: بازیکن ولزی نیز شروع فصل بسیار خوبی داشت اما در بازیهای اخیر خوب نبوده و مصدومیت های  مداوم باعث شده که کیفیت لازم را نداشته باشد. او در سه بازی اخیر رئال در مسکو بازی نکرد و در دو تای دیگر مصدوم بود.

5- سرجیو راموس: کاپیتان رئال فصل خوبی نداشته است. روند وی در بازیهای ملی نیز ادامه یافت که مقابل انگلیس نمایش بسیار ضعیفی ارائه داد.

6- آسنسیو : مارکو هم در شروع فصل خوب پنالتی می گرفت و مقابل اسپانیول گل هم زد اما در بازیهای اخیر افت کرده و حضورش در تیم بی تاثیر بوده است.

7- ناچو: این بازیکن در رئال بد کار نکرده است اما عملکردش در تیم ملی اسپانیا مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است.

8- کارواخال: این مدافع راست یک ماه و نیم دیگر به علت مصدومیت از میادین دور خواهد بود. او عملکرد خوبی در این فصل داشته و مهم است که بتواند برگردد.