مرجع خبری رئال مادرید : منطقی نیست که یک مربی این قدر ضعیف عمل کند و همچنان جایگاهش آن طور که انتظار می رود متزلزل نباشد.

درست است که رئال تضعیف شده و مشکلات زیادی دارد اما این که نتواند تیم های سطح پایینی نظیر لوانته و آلاوس را شکست بدهد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

در مورد این که چرا در حال حاضر و با وجود آمار باورنکردنی پنج شکست، پنج برد و دو تساوی از 12 بازی همچنان زمزمه هایی در مورد ماندن لوپتگی در دو بازی آینده مقابل ویکتوریا پلزن و بارسلونا در تیم وجود دارد ابهاماتی مطرح است.

یکی از این ابهامات این است که پرز، آلترناتیو ندارد. گزینه هایی نظیر سولاری و کونته که روی میز هستند آن قدر خوب نیستند که بتوان امیدوار بود می توانند اوضاع بحران زده رئال را برگردانند.

اما یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد. این که راموس و دوستانش خیلی دوست دارند که لوپتگی بماند. راموس در هیچ برهه ای در تاریخ رئال به اندازه دوران مربی باسکی قدرت نداشته است. سرجیو که امسال از نظر کیفی بدترین عملکرد ممکن را داشته صرفا به خاطر پنالتی هایی که لوپتگی نصیبش کرده خود را نجات داده است.

به طور مثال مشخص نیست که مربی بعد از لوپتگی نیز حاضر می شود راموس را تبدیل به پنالتی و کاشته زن تیمش کند یا نه و آیا در دوران مربی بعدی نیز کاپیتان رئال می تواند این قدر زبان درازی کند یا نه.

گفته می شود که پرز قبل از جلسه با لوپتگی با راموس صحبت کرده است. آیا کاپیتان رئال نظر مدیر رئال را تغییر داده و مانع از اخراج مربی باسکی شده؟

در هر صورت هیچ عقل سلیمی نمی تواند بپذیرد که لوپتگی در بازیهای آینده روی نیمکت رئال باشد. به خصوص که باخت در ال کلاسیکو به معنی پایان قطعی ماجرای رئال در لالیگای 19-2018 خواهد بود و رئال باید خیلی زود تمرکزش را روی دو جام دیگر بگذارد.

شاید شوک تغییر مربی بتواند رئال را به خصوص برای بازی با بارسا متحول کند اما در حال حاضر به نظر نمی رسد لوپتگی آن کسی باشد که قرار است اوضاع رئال را عوض کند.

فعلا نبودن جایگزین و از طرفی حمایت باند راموس، لوپتگی را نجات داده است. باید ببینیم در بازی بعدی با ویکتوریا پلزن باز هم لوپتگی روی نیمکت رئال می ماند یا نه. ماندن وی از عجیب ترین اتفاقات ممکن خواهد بود.