مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از پنج بازی قبلی خود چهار شکست و یک تساوی نصیبش شده است. در مورد دلایل این بحران سولاات زیادی پرسیده شده اما دقیقا چه کسی مقصر است؟

فلورنتینو پرز: در نظرسنجی نشریه آس بیش از 80 درصد او را مقصر اصلی بحران رئال دانستند. سیاست نقل و انتقالات رئال و از دست دادن موراتا، خامس ، په په ، کواچیچ، رونالدو و … در سالهای اخیر و نخریدن جانشین برای انها باعث شده او تبدیل به متهم ردیف اول شود. رئال در این فصل به بیل، بنزما و اسنسیو اعتماد کرد. رئال در این تابستان فقط ماریانو را بر اساس نیازهایش خرید در حالی که بارسا پس از رفتن نیمار با دمبله، کوتینیو و مالکوم تقویت شده است.

لوپتگی: او وقتی به رئال امد می دانست که رونالدو قصد رفتن دارد اما نتوانست کاری از خود ارائه بدهد. رئال لوپتگی کاملا شمکل دارد و این مربی هم انگار بلد نیست که واکنش نشان بدهد. حتی با این بازیکنان هم پنج شکست در دوازده بازی غیرقابل پذیرش است. این مربی در یک قدمی اخراج است و نهایتا یک هفته دیگر در رئال خواهد بود.

بنزما : مهاجم فرانسوی فصل وحشتناکی داشته است. آمار باورنکردنی هشت بازی بدون گل برای مهاجمی که در یازده تا از دوازده بازی فصل فیکس بوده غیرقابل قبول است. البته ماریانو که هم مقابل لوانته فیکس شدن نشان داد که دستکمی از او ندارد. رئال نتوانست جانشین مناسبی برای رونالدو پیدا کند.

گرت بیل: این بازیکن هم بیش از یک ماه است که نه گل زده نه پاس گل داده است. او قرار بود که جانشین رونالدو در رئال و رهبر تیم باشد اما انگار مثل پنج سال اخیر همچنان نمی توان روی او حساب کرد.

آسنسیو: لوپتگی تصمیم گرفت به جای رونالدو، آسنسیو را وارد ترکیب کند اما مارکو عملکرد قابل دفاعی نداشته است. او در این بازیها عملکرد خوبی نداشته و مقابل لوانته نیز در دقیقه 60 تعویض شد.

راموس و واران : کاپیتان رئال مادرید و قهرمان جام جهانی روسیه فصل فضاحت باری داشته اند و هر دو بسیار باکیفیت ظاهر شده اند. اشتباهات پرشمار آنها جایی برای دفاع باقی نگذاشته است.

کورتوا : البته نمی توان گفت مقصر است اما به طور مثال مقابل لوانته روی دو موقعیت دو گل خورد. تا کنون معجزه گر بوده است.