مرجع خبری رئال مادرید : بنزما در مورد پیروزی رئال مقابل ویکتوریا پلزن گفت:”چنین بردهایی روحیه بخش است. امروز بازی مشکلی داشتیم اما نهایتا برنده شدیم. می دانیم که هفته بعد یک بازی بزرگ دیگر مقابل بارسا اریم که باید برنده شویم.”

لوپتگی:”به مربی اعتماد داریم و حامی او هستیم. همیشه قرار نیست مربی را مقصر بدانیم. بازیکنان هم مقصر هستند. مربی، بازیکنان را در ترکیب قرار می دهد و ما باید بهتر شویم. از افرادی که دوست دارند مربی عوض شوند نیستم. جولن مربی خوبی نیست. می دانیم که مورد اعتماد ماست و تلاش می کنیم با حضورش برنده شویم.”

رونالدو:”دوست من است. این جا نیستم تا در مورد رابطه رونالدو و ایسکو صحبت کنم. بازی کردن بدون رونالدو متفاوت است. وقتی رونالدو در زمین بود کمی در پست مهاجم کاذب بازی می کردم حالا مهاجم نوک هستم.”

انتقادها:”خسته  نشدم. می دانم که باید بیشتر گل بزنم. این در ذهن من است و انگیزه زیادی به من می دهد. تلاش می کنم بیشتر گل بزنم. درون زمین همه تلاشمان را می کنیم. گاهی بازی مشکل می شود. گاهی بدشانسی اثرگذار است.”

به زمان نیاز است ؟” نه ما بازیکنان بزرگی هستیم. این پیروزی به ما روحیه داد.”

کروس:”باید زودتر تکلیف بازیها را مشخص کنیم”

برد:”لیاقتش را داشتیم. همان چیزی بود که می خواستیم. موقعیت های خوبی داشتیم. می توانستیم شش، هفت یا هشت گل بزنیم.باید کمی بهتر دفاع می کردیم اما درحملات خوب بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم و لایق برد بودیم. باید زودتر تکلیف بازیها را مشخص کنیم و زودتر گل سوم یا چهارم را می زدیم.”

می تونید به عنوان صدرنشین صعود کنید؟”قطعا. البته پارسال دوم شدیم و قهرمان شدیم. پس این زیاد مهم نیست. می خواهیم صعود کنیم و می کنیم.”

لوپتگی:”به او کاملا اعتماد داریم. تیم لایق واکنش بود. گروه خوبی داریم. حامی مربی هستیم.”

ال کلاسیکو:”از فردا تمرین ریکاوری خواهیم داشت و روی بازی یکشنبه تمرکز می کنیم.”

لوکاس وازکز:”شایسته برد بودیم”

بازیها:”سه امتیاز خیلی مهم را بعد از روند  پنج بازی بدون برد داشتیم. تیم هفته هاست که شایستگی پیروزی را دارد. این پیروزی به ما کمک خواهد کرد تا برای ال کلاسیکو روحیه بگیریم.”

جضور در پست دفاع راست:” سعی کردم به دفاع کمک کنم.”

آینده:”انگیزه زیادی داریم. چند هفته بود نبرده بودیم و بالاخره برنده شدیم تا فشار برداشته شود.”