مرجع خبری رئال مادرید : غیبت مسی مسلما بزرگترین خبر برای ال کلاسیکوی شنبه است. این بازیکن به علت شکستگی دست سه هفته از میادین دور خواهد بود. او در این فصل دوازده گل برای کاتالان ها زده بود.

جالب این جاست که در ماه های اخیر ستاره های تیم های رقیب مصدوم شده اند. به طور مثال صلاح پس از برخورد با راموس در دقیقه 30 فینال چمپیونزلیگ مصدوم شد و از زمین خارج شد. این اتفاق ، یادآور فینال چمپیونزلیگ 2014 بود که دیگو کاستا  به علت مصدومیت در دقیقه 8 از زمین خارج شد و آردا توران هم بازی را از دست داد.

فصل قبل در نیمه نهایی، ویدال به علت مصدومیت بازی بایرن و رئال را از دست داد. این بازیکن می تواند یکشنبه برای بارسا بازی کند اما فعلا در تیم والورده نیمکت نشین شد. در همان بازی، نویر مصدوم شد تا اولرایش در ترکیب قرار بگیرد و سوتی بدهد. از طرف روبن، بواتنگ و خاوی مارتینز هم در جریان بازی مصدوم شدند. سال قبلش هم لواندوفسکی و هملس به علت مصدومیت بازی رفت مرحله یک چهارم مقابل رئال را از دست دادند.

در مقابل یووه نیز برناردسکی، بن عطیه و کوادرادو بازی رفت را از دست دادند و دیبالا به علت محرومیت بازی برگشت را از دست داد. در مقابل پی اس جی در یک هشتم نیز نیمار بازی برگشت را از دست داد. در مرحله گروهی نیز دله الی بازی برگشت با رئال را از دست داده بود.