مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از 8 سال دوباره در نیوکمپ پنج گل خورد یعنی همان تعداد گلی که مربی نفرت انگیز یونایتد از کاتالان ها دریافت کرده بود.

جولن لوپتگی یا بهتر بگوییم پروفسور جولن، قبل از بازی با توپ پر به کنفرانس مطبوعاتی رفت و تا جایی که می توانست به آنها تاخت گویی که تمام دلیل فضاحت او و تیمش رسانه ها هستند. او با این خبر مسرت بخش به کنفرانس آمد که قرار نیست بعد از بازی بمیرد اما حالا رئالی ها با دیدن این بازی تیم و تماشای تحقیر تیمشان در نیوکمپ آرزو دارند که ای کاش مرگ او را می دیدند تا چنین نتیجه ای را شاهد نباشند.

بله، دست لوپتگی خالی است و همه این را می دانیم. اما مگر با همین تیم نمی شد نتیجه ای آبرومندانه تر در نیوکمپ گرفت؟ مگر نمی شد زوج نفرت بار بیل – بنزما در دقیقه 45 تعویض شوند تا رئالی که نیمه دوم را با انرژی بهتری آغاز کرده بود شرایط را عوض کند؟

به هر صورت چاره ای جز تبریک گفتن به فلورنتینو پرز  نداریم. این رئال مادریدی است که پرز ساخته است. تیمی که به قول راموس یک خانواده است و پرز فکر می کرد هیچ نیازی به تقویت ندارد و حالا چنین نتیجه فضاحت باری کسب کرده است.

اخراج مربی احمقی مثل لوپتگی قطعی است. مربی بی عرضه ای که وقتی برایش مدافع، هافبک میانی و مهاجم نخریدند لام تا کام حرف نزد و حالا این گونه باعث تحقیر هواداران رئال می شود. او هم یکی از قربانیان سیستم معیوب فلورنتینو پرز است. احتمالا از فردا آنتونیو کونته روی نیمکت رئال می نشیند تا کشتی به گل نشسته را نجات بدهد، تیمی که حالا در رده نهم لالیگا قرار گرفته است.