مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی  برای اولین بار در چهار ماه اخیر در مورد دلایل اصلی ترک برنابئو صحبت کرد.

رونالدو اعتقاد دارد که فلورنتینو پرز دلیل اصلی جدایی او از رئال بوده است:”رابطه من و پرز تجاری بود. این را می دانم. هرگز تعریف هایی که از من می کرد از ته قلبش نبود. حس می کردم که افراد درون باشگاه به خصوص مدیرعامل تیم دیدگاهشان نسبت به شروع کارم در رئال به من عوض شده بود. در چهار، پنج سال اول حضورم در رئال حس “کریستیانو رونالدو ” بودن داشتم. اما بعد از آن این حس کمتر شد. بعد از آن حس می کردم که مدیر هر چند که از من تعریف می کند اما چنین حسی در مورد من نداشت. انگار که به اندازه قبل برایشان مهم نبودم. حتما می دانید که منظورم چیست. بعد از آن به رفتن فکر کردم. گاهی به اخبار نگاه می کردم که نوشته بودند من خواستار رفتن شده ام. حقیقت این بود که مدیر نمی خواست پشت من بایستد. اگر مشکلم پول بود به چین می رفتم و دستمزدم پنج برابر یووه یا رئال بود. به خاطر پول به یووه نرفتم. دستمزدم در رئال اگر بیشتر نبوده باشد، همین قدر است. تفاوت این جا بود که یووه واقعا من را می خواست. این را برای من روشن کردند و به من نشان دادند.”

رونالدو در مورد جدایی زیدان هم صحبت کرد:” رفتن من به خاطر جدایی زیدان نبود اما قطعا زیزو یکی از چیزهایی بود که باعث می شد در زمان حضورم در باشگاه رئال حس بهتری داشته باشم.”

رونالدو در مورد توپ طلا هم صحبت کرد:” امسال لیاقتش را دارم. مسلما رویایم بردن توپ طلا برای ششمین بار پیاپی است تا بتوانم مسی را پشت سر بگذارم.”

رونالدو در مورد اتهام تجاوز هم صحبت کرد:” این مسئله روی زندگی من تاثیر گذاشته است. من یک همسر، چهار بچه ، مادر مسن، دو خواهر و یک برادر دارم. خانواده ای که خیلی به من نزدیک هستند. همیشه رفتار درستی داشته ام اما تصور کنید که چه مفهومی دارد که یک نفر به تجاوز متهم شود. می دانم که چه کسی هستم و چه کاری کرده ام. حقیقت یک روز روشن می شود و آنهایی که از من انتقاد می کنند و می خواهند زندگی من را تبدیل به یک سیرک کنند همه چیز را خواهند فهمید. همه چیز را به همسرم توضیح دادم. پسرم رونالدو جونیور خیلی جوان است. برای مادر و پسرم شرایط خوبی نبود. آنها از این اخبار عصبانی هستند. اولین باری است که آنها را در این شرایط می بینم.”