مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر در اولین بازی کوپای خود مقابل ملیا پیروز شد.

سولاری به خوبی می داند که اگر قرار است در ترکیب رئال بماند، باید چهار بازی اولش را ببرد و فعلا اولین مرحله از “چهار خان سولاری” با موفقیت سپری شده است.

مربی رئال مادرید در این بازی نسبت به ترکیب ال کلاسیکو فقط از دو بازیکن تکراری استفاده کرد: بنزما و راموس. رئال با توجه به ضعف حریف بازی اسانی داشت به خصوص که تیم ملیا، تیمی نبود که سراسر دفاع باشد و تیم می توانست با استفاده از حرکات سرعتی از انها عبور کند.

بنزما و اودریوزولا با موقعیت دروازه خالی و آسنسیو با شوت از درون محوطه جریمه گلزنی کردند. در این بازی وینیسیوس هر چند که گل نزد اما نمایش خوبی داشت و لوکاس وازکز نیز نقش گل نزن درجه یک تیم را انتخاب کرد. کریستو گونزالس مهاجم جوان رئال هم روی یک ارسال با ضربه سر زننده گل چهارم بود تا اولین حضورش در رئال را با گل جشن بگیرد.

با وجود ضعف ملیا در این بازی چند بار دروازه رئال تهدید شد هر چند که شوتهای بازیکنان این تیم شمال آفریقا در چارچوب نبود.

به هر صورت به نظر می رسد که رئال با این پیروزی کارش را برای بازی برگشت در برنابئو کاملا اسان کرد و صعود به مرحله بعدی کوپا قطعی شد هر چند که باید دید در مراحل بعدی چه اتفاقاتی رخ می دهند. باید دید که سولاری در چالش بعدی مقابل وایادولید که خیلی سخت تر و حساس تر است چه خواهد کرد.