مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید ده روز پیش در بازی مقابل بارسلونا پنج گل دریافت کرد تا در مقابل حریفی که بهترین بازیکنش را هم نداشت، شکست دردناکی را متحمل شود. حالا رئال با پیروزی پنج گله مقابل ویکتوریا پلزن روحیه اش را بدست آورده است.

شاید کمتر کسی فکر می کرد که در همین مدت کم سولاری بتواند شرایط را عوض کند اما مربی ارژانتینی از تیمی بحران زده، یک تیم باروحیه ساخته است.

هر چند که بردن تیمهایی نظیر ملیا و ویکتوریا پلزن باعث افتخار نیست اما حقیقت این است که رئال در دوران لوپتگی حتی در بردن چنین بازیهایی هم عاجز مانده بود و به همین خاطر است که وقتی رئال به شرایط عادی برگشته و حریفان ضعیف را راحت شکست می دهد، هواداران سرخوش و خوشحال می شوند.

سولاری سومین مربی تاریخ رئال است که هر سه بازی اولش در تیم را برده و گلی هم دریافت نکرده است. برائوندو در سال 1928 ، کارنیلیا در سال 1957(که اتفاقا او هم آرژانتینی بود) نفرات قبلی بودند.رئال برای اولین بار در یک سال اخیر در سه بازی پیاپی کلین شیت کرده است.

سولاری به نظر می رسد که از فرصتش به خوبی استفاده کرده و در حال حاضر اعتماد مدیران، بازیکنان و هواداران را جلب کرده است.ب بازی مقابل سلتا آخرین فرصت برای اوست تا خودی نشان بدهد و جایگاهش را تثبیت کند. پیروزی در زمین ویگو ، رئال را به رکورد بی نظیر پیروزی در چهار بازی پیاپی خواهد رساند.

اما تصمیم های سولاری نیز تا کنون نشان داده که جسورتر از لوپتگی است. نیمکت نشین کردن مودریچ، ایسکو و آسنسیو در پلزن تصمیمی بود که شاید هرگز نمی توانستیم تصور کنیم که از جانب جولن گرفته شود چرا که مربی باسکی سابق رئال علاقه و ارادت خاصی به ایسکو و مارکو داشت و نمی توانست آنها را نیمکت نشین کند.

پلزن هر چقدر هم حریف ضعیفی باشد، برای اولین بار در خانه اش در مسابقات اروپایی پنج گل خورد و این نشان از قدرت رئال دارد. تیم سولاری دیشب می توانست گلهای بیشتری هم بزند.