مرجع خبری رئال مادرید: یکی از دلایل اختلافات جولن لوپتگی با مدیران رئال این بود که نه تنها خوب نتیجه نمی گرفت بلکه به بازیکنان محبوب مدیران هم بی توجهی می کرد.

در حقیقت وینیسیوس جونیور و کورتوا دو بازیکنی که رئال در تابستان برای خریدنشان قریب به 80 میلیون یورو  هزینه کرد چندان مورد توجه جولن نبودند.

با وجود فشار مدیران رئال برای این که کورتوا در همه بازیها فیکس شود، لوپتگی تصمیم گرفت که از تیبو در لالیگا استفاده کند و از کیلور در چمپیونزلیگ. از طرفی در مورد وینیسیوس نیز لوپتگی فقط 12 دقیقه به این بازیکن فرصت داد که آمار بسیار کمی است.

اما با سولاری در این سه بازی همه چیز عوض شده است. کورتوا تبدیل به دروازه بان فیکس لالیگا و چمپیونزلیگ شده و فقط کوپا دل ری برای کیلور مانده است. از طرفی وینیسیوس نیز با 135 دقیقه حضور در این سه بازی، نقش مهمی در ترکیب تیم داشته و با گل ها و پاس گل هایش خوش درخشیده است.

به هر صورت به نظر می رسد هر چند که این دو بازیکن با حمایت مدیران به تیم اضافه شده اند اما تا کنون موثر بوده اند. شاید جولن هم اگر به حرف مدیران رئال گوش می داد هم نتایج بهتری می گرفت و هم تا کنون اخراج نشده بود.