مرجع خبری رئال مادرید :رئال مادرید در شب مصدومیت کاسمیرو، ناچو و رگیلون با نتیجه چهار بر دو در استادیوم مشکلی نظیر بالایدوس مقابل سلتاویگو پیروز شد.

سولاری در بازی مقابل سلتاویگو توانایی هایش را نشان داد و ثابت کرد که مربی قابلی است. شاید هیچ شرایطی بدتر از این نمی توانست پیش روی تیمش باشد.  رئال که پنج غایب یعنی کارواخال، مارسلو، وایخو، واران و ماریانو را داشت در جریان بازی سه تلفات دیگر هم داد یعنی کاسمیرو، ناچو و رگیلون. در واقع رئال در حالی در نیمه دوم بازی با سلتا حضور یافت که هشت غایب داشت که شش تا از آنها مربوط به خط دفاعی بودند به شکلی که سولاری مجبور شد بازی را با خط دفاعی شامل اودریوزولا، راموس، خاوی سانچز و لوکاس وازکز تمام کند!

سولاری تا کنون نشان داده که مربی بسیار باهوش تر و بسیار جسورتری نسبت به لوپتگی است. کنار گذاشتن ایسکوی نا آماده با وجود فشار شدید رسانه ها و اعتماد به بازیکنان جوانی نظیر خاوی سانچز نشان می دهد که مربی آرژانتینی مربی جسوری است.

شاید خوشبین ترین هواداران رئال هم تصور نمی کردند که سولاری در چهار بازی اولش در رئال چهار برد، 15 گل زده و فقط یک گل خورده داشته باشد اما مربی آرژانتینی ماندنش را قطعی کرد و از حالا به بعد می توان او را سرمربی رئال داسنت.

گلهای رئال در این بازی توسط راموس، سبایوس،  بنزما و کابرال (گل به خودی) به ثبت رسید. کریم که در این بازی درخشان ظاهر شده بود روی دو گل اول تاثیر مستقیم داشت و در شبی که دیگر بازیکن سرشناس رئال یعنی بیل به شدت نا امیدکننده ظاهر شد، او بود که درخشید.

راموس که می توانست به پاداش بازی خوب بنزما، پنالتی را به او بدهد باز هم با خودخواهی ضربه را زد و سبایوس نیز در آخرین دقایق با شوتی تماشایی گلزنی کرد.

به هر صورت باید به سولاری درود فرستاد که فعلا رئال را از بحران خارج کرده است. رئال حالا با 20 امتیاز در رده ششم است اما فقط چهار امتیاز تا صدر فاصله دارد و هیچ بعید نیست که در هفته آینده که اتلتیکو و بارسا با هم بازی دارند به یک امتیازی رقیب دیرینه یعنی کاتالان ها برسد. هر چند که شاید تساوی در آن بازی هم برای رئال بد نباشد.