مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید جایزه بهترین بازیکن سال 2018 از نگاه سایت گل را دریافت کرد.

لوکیتا اظهار داشت :” خوشحالم که این جایزه را می برم. از افرادی که به من رای دادند تشکر می کنم. باعث افتخارم است که این جایزه را بردم و راه بازیکنان بزرگی نظیر رونالدو و مسی را ادامه دادم. بردن جوایز پس از این دو نفر برای من خوشحال کننده و باعث افتخار من است. ”

وی در مورد شرایط رئال هم صحبت کرد:” سعی می کنیم بهتر شویم چون فصل را خوب شروع نکردیم اما مهم این است که چگونه فصل را به پایان می بریم. سخت تلاش می کنیم تا بهتر شویم. سعی می کنیم که با چالش های پیش روی تیم کنار بیاییم. امیدوارم که چند جام ببریم و از نظر بازی بهتر شویم. ما مربی جدیدی داریم. با حضور مربی جدید بهتر خواهیم شد و فصل خوبی خواهیم داشت.”

این بازیکن 33 ساله در مورد شانس های رئال برای بردن چمپیونزلیگ گفت:” در فوتبال هیچ چیزغیرممکن نیست. به خصوص در رئال که در سه فصل اخیر اتفاقاتی غیرقابل تصور برایمان رخ داده است. چرا نتوانیم چهارمین جام را ببریم. همه تلاشمان را خواهیم کرد. باید متواضع و سختکوش باشیم و به دیگران احترام بگذاریم چرا که تیم های بزرگی دارند و هر سال بردن جام مشکل تر می شود. اما همان طور که به شما گفتم تلاشمان را خواهیم کرد. نشان داده ایم که در این تیم هیچ چیز غیرممکن نیست.”