مرجع خبری رئال مادرید : خورخه سولاری عموی سرمربی رئال مادرید در مورد حملات مارادونا به وی که گفته بود در رئال دوام نمی آورد صحبت کرد. وی اظهار داشت :” مربیگری در رئال خاص است.  برخی مربیان باسابقه نمی توانند موفق شوند. سولاری بیش از بقیه مربیان خودش را ثابت کرده است. در ریور بازی کرده، در رئال قهرمان شد. به اینتر رفت و در آن جا هم قهرمان شد. مربی ایست که راه زیادی پیش رویش است. ما آرژانتینی ها با جدیت تلاش می کنیم و نا امید نمی شویم.  سانتیاگو بیشتر از مارادونا کنار زمین بوده است. دیگو در بازیهای زیادی حضور داشته و بازیکن مهمی بوده است اما به عنوان مربی تجربه های خوب، متوسط و بدی داشته است. نمی خواهم علیه او صحبت کنم چرا که خودش هم می داند که چه می گویم. به عنوان مربی زیاد موفق نبوده است. دیگو می داند که چه کار می کند. در فوتبال به عنوان مربی موفقیت های زیادی داشته است. البته نظر هر کسی قابل احترام است. ببینیم چه می شود.”

وی در مورد چالش پیش روی سانتیاگو سولاری گفت :” سانتی کار مشکلی دارد. همه می دانیم که حضور در رئال چقدر مشکل است چرا که مدیران و بازیکنان سختگیری دارند.  او خوشد به عنوان بازیکن در تورنمنت های زیادی حضور داشته است. فعلا اولین گام ها را درست برداشته است. حالا با او قرارداد بستند. امیدوارم خوش شانس باشد و شرایط خوب پیش برود. توانایی دارد هر چند که در فوتبال همه چیز به مربی بستگی ندارد بلکه مسائل مختلفی دخیل هستند. مربی قبلی رئال در زمان کمی مجبور شد برود. زیدان چند فصل خوب داشت و با این وجود از تیم رفت. چون کار کردن در رئال مشکل است. سانتیاگیتو شرایط و تجربه موفقیت را دارد. به تلاش ادامه می دهد. تجربه کافی را دارد. پدرش مربی بوده است. من که عمویش هستم مربی بوده است. اگر از همه ما چیزهایی یاد گرفته باشد می تواند موفق شود.”

خورخه در مورد زیدان هم صحبت کرد:” زیدان و سولاری در رئال خیلی به هم نزدیک بودند و کار او را دنبال می کرد. سانتیاگو شخصیتی دوست داشتنی دارد. آسان گیر نیست اما سختگیر هم نیست.”