مرجع خبری رئال مادرید : خامس رودریگز از جدایی از رئال پشیمان است و به در و دیوار می زند که برگردد اما نمونه های دیگری هم بوده اند که شرایطی مشابه او را دارند.

خامس رودریز: بازیکن کلمبیایی در سال 2014 با 75 میلیون یورو از موناکو به رئال آمد. سال اولش درخشان بود اما در دو سال بعدی دچار افت شد و با زیدان دقایقش کم شد تا از تیم جدا شود. او در سال اولش در بوندسلیگا در 38 بازی هشت گل زد و یازده پاس گل داد اما در این فصل عملکرد خوبی نداشته و با مصدومیت مواجه شده است. او در این فصل در 11 بازی خود سه گل زده و گفته می شود که قرار است به رئال برگردد.

اوزیل: به عنوان پدیده جام جهانی 2010 به رئال آمد. با فشار پدرش بعد از سه سال از رئال رفت و به آرسنال ملحق شد. در تیم لندنی بی ثبات بوده است. در این تیم پنج جام کوچک برده و در این فصل با تیمش حتی در چمپیونزلیگ حضور هم ندارد.

آنخل دی ماریا:این بازیکن آرژانتینی در رئال یک چمپیونزلیگ، یک لالیگا و دو کوپا برد اما در سال 2014 به یونایتد رفت. در تیم انگلیسی فقط یک سال دوام آورد و راهی پی اس جی شد. او در پی اس جی فراز و نشیب زیادی داشته و در حال حاضر در مقابل بازیکنانی نظیر نیمار و امباپه از بازیکنان مهم پی اس جی به شمار نمی رود.

خسه رودریگز:این بازیکن در بهترین روزهایش در بازی مقابل شالکه توسط کولاشیناچ مصدوم شد. در رئال موفق نبود و به پی اس جی رفت. در تیم فرانسوی موفق نبود و قرضی به لاس پالماس رفت. بعد از آنبه استوک سیتی ملحق شد. حالا دوباره به پی اس جی برگشته اما توخل روی او حساب نمی کند.

روبینیو: بازیکن برزیلی با جنجال زیادی به رئال ملحق شد و در نهایت به خاطر اختلافات مالی به سیتی پیوست.او در سالهای اخیر به میلان، سانتوس ، گوانگژو چین، اتلتیکو مینیریو و سیوا اسپور ترکیه ملحف شده و دوران فوتبال موففی نداشته است.

کواچیچ: به خاطر نیمکت نشینی از رئال رفت و قرضی به چلسی ملحق شد. او در لیگ انگلیس 15 بازی داشته و گلی نزده است.

موراتا:این مهاجم به خاطر نیمکت نشینی از رئال رفت و گران ترین فروش تاریخ باشگاه شد. او فصل گذشته برای چلسی 12  گل زد. در این فصل فقط پنج گل زده و بسیار بی ثبات بوده است.

دنیلو : مدافع چپ برزیلی پس از یک سال حضور در رئال  راهی سیتی شد. 23 بازی در لیگ انگلیس در فصل گذشته داشت اما در این فصل به علت مصدومیت فرصت بازی نداشته است.