مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو بازیکن برزیلی رئال مادرید در سالگرد دوازدهمین حضورش در برنابئو در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

بهترین لحظاتش:” لحظات زیادی را در یاد دارم. خیلی احساسی است که برای بچه هایم داستان حضورم در رئال را تعریف کنم. جام ها ، پیروزی ها و بازیهایی که با هواداران در برنابئو بردم تا ابد در خاطرم می ماند

رئال مادرید:”هر روز با سرخوشی زیادی از جایم بلند می شوم چرا که می دانم هر کسی دوست دارد جای من باشد اما این افتخار نصیب من شده است. با پوشیدن این پیراهن جاه طلبی خود را حفظ می کنم.”

اولین بازیش در رئال:” اولین بازی در باشگاه رویاهایم در سن 18 سالگی هیچ توصیفی نداشت. خیلی استرس داشتم و سعی می کردم فرصت بازی پیدا کنم. ستاره های زیادی در زمین بودند. آن بازی را زیاد دیدم چرا که اولین بازی من در یک باشگاه بزرگ بود.”

توصیه ها :” پیغام های زیادی دریافت کردم. راموس با من زیاد صحبت می کرد و از وقتی به این جا آمدم به من خیلی کمک کرد. از توصیه هایی که به من کرد متشکرم.”

پیغام به هواداران :” از همه آنهایی که از من حمایت کردند و به کارم باور داشتم تشکر می کنم. برای این پیراهن تلاش می کنم. خوشحالم و این یکی از شادترین روزهای زندگی من است.”