مرجع خبری رئال مادرید : امروز ستاره های سابق رئال مادرید و رئال یونیو به مصاف هم می روند. این دو تیم در فینال جام حذفی 1918 به مصاف هم رفتند که در آن بازی رئا لبا نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

در این بازی که در استادیوم گال برگزار می شود، روبن دلارد 33 ساله نیز حضور دارد. او به استادیومی برمی گردد که در آن با مشکل قلبی مواجه شد و به خاطرش فوتبال را کنار گذاشت. دلارد می گوید :” استادیوم خاصی است. خاطره بدی از این جا ندارم. در آن جا یک زندگی تمام شد و زندگی جدیدی آغاز شد. یک روز پسر بزرگ اولیور با گریه به خانه آمد چرا که در مدرسه گفته بودند که قلب من از بین رفت هاست. بعد از آن با هم صحبت کردیم. فیلمی برایش پخش کردم و اوضاع را توضیح دادم.”

وی در مورد بازی امشب گفت :” این هفته بازیهای لیگ تعطیل بود و نیازی نبود که به عنوان مفسر به تلویزیون بروم. یکی از دوستان با من تماس گرفت که در این بازی شرکت کنم. شاید اگر فوتبال بازی می کردم می توانستم کنار راموس و مارسلو قهرمان اروپا شوم اما به هر حال در حال حاضر به عنوان مربی کرم را ادامه می دهم.”

وی در آکادمی رئال مربی بازیکنانی نظیر خسه، دریک، ماسکاری، اشرف، دی توماس و اسکار رودریگز بود. او امشب ستاره استادیوم گال خواهد بود و در این بازی خیریه به میدان می رود.

دلارد 95 بازی در کاستیا و 10 بازی در تیم بزرگسالان رئال داشت و بعد از ان به ختافه ملحق شد تا ستاره تیم لادروپ باشد. او که با تیم ملی اسپانیا یورو 2008 را فتح کرد در بازگشت به رئال در مقابل آیرون برای هشتمین بازی در تیم شوستر فیکس شد اما در دقیقه 14 به علت مشکل قلبی از زمین خارج شد. خیلی ها نگران سلامتی وی بودند اما در نهایت در سن 23 سالگی فوتبال حرفه ای را کنار گذاشت.