مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو کارلوس، بازیکن برزیلی اسبق رئال مادرید در مورد بازیکنانی که در سبک فوتبال نمایشی می توانند بدرخشند گفت:”ایبرا، نیمار  و روبینیو با توجه به چیزی که دیده ام می توانند در این ماجرا موفق باشند. البته بکام، زیدان و رونالدو هم می توانند موفق باشند.در یکی از پیش فصل ها در استرالیا، من، زیدان و رونالدو نازاریو با هم رقابت می کردیم و ورنالدو کارهایی می کرد که ما بلد نبودیم. او متخصص فوتبال نمایشی بود.”

دوران مربیگری :”فوتبال بازی کردن خاطره زیبایی در زندگی من بود اما همیشه دوست داشتم مربی شوم. تصور می کردم که مربی بهترین بازیکنان دنیا در رئال باشم و از بازیشان لذت ببرم.  هرگز فکر نمی کردم که زیدان مربی شود و از بردن سه چمپیونزلیگ توسط او شگفت زده شدم. نحوه بردن را به بقیه مربیان یاد داد.حالا همه سبک زیدان را بلد هستند.”

وینیسیوس:”خیلی سریع هماهنگ شه است. خوشحال بودن مهم است. وقتی مربی خوشحال باشد نشانه خوبی است. با ذهنیت پیروزی در رئال فصل خیلی خوبی داریم.”

مودریچ:”لوکا بخت اصلی توپ طلا است. از نظر بدنی در بهترین شرایط خود قرار دارد. لوکای چمپیونزلیگ پارسال و جام جهانی فوق العاده بود.”