مرجع خبری رئال مادرید :

در حالیکه حضور پر تعداد هوادارن در روز معارفه ی تونی کروس نشان از خریدی با آینده ی روشن برای تیم داشت ، اما این خرید ممکن است برای برخی از هافبک های فعلی تیم اوضاع را پیچیده کند . این یک چالش شیرین هم برای مربی تیم ، کارلتو ایجاد خواهد کرد . چرا که این فصل حداقل پنجاه بار و شاید هم بیشتر باید ترکیب خود را انتخاب کند .  همانطور که میدانید امسال رئال خود را برای یک شش گانه آماده میکند . لالیگا ، کوپا دل ری ، سوپرکاپ اسپانیا ، سوپر کاپ اروپا ، جام باشگاه های جهان و چمپیونزلیگ که برای یک افتخار آفرینی نیازمند نمایشی با کیفیت در مسابقات است .

جذب تونی کروس برای آنجلوتی بدین معناست که وی باید قید چند ستاره را بزند . چه به منظور انتخاب یازده نفر اصلی در هر بازی و چه بسا برای فروش آن ها تا به یک هارمونی مناسب دست پیدا کند . موفقیتی که فصل گذشته برای رئال به وجود آمد یعنی قهرمانی در کوپا دل ری و به ویژه در چمپیونزلیگ ، وامدار تصمیم آنجلوتی مبنی بر به کار گرفتن دیماریا در خط هافبک و در کنار مودریچ و ژابی آلونسو بود . جاییکه اکثر حملات رئال را او پی ریزی میکرد . اما کسی که دوازده ماه قبل برنده ی رقابت با اوزیل برای ماندن در باشگاه شده بود ، هنوز هم شانس جدایی دارد تا برای خریدن تونی کروس از بایرن او قربانی شود .

ژابی آلونسو فصل گذشته نشان داد که کم کم دارد قابلیت بازی 90 دقیقه ای را از دست میدهد . این یعنی در این فصل رئال که فصلی نفسگیر است زیاد روی آلونسو نمیتوان حساب باز کرد . هرچند خط زدن او از ترکیب هم کار معقولی نخواهد بود .  از سویی دیگر ، لوکا مودریچ یک نمایش درخشان را در فصلی که گذشت از خود نشان داد که این باعث میشود دور شدن او از ترکیب کمی دور از ذهن باشد .  سامی خدیرا – اگر بماند – و ایسکومیتوانند انتخاب های بعدی مربی باشند . ایارامندی هم که فصل دوم قرارداد وی با باشگاه است و بعید به نظر میرسد از باشگاه جدا شود

و اما تونی کروس . او میتواند یک آلترناتیو خوب برای آلونسو و مودریچ باشد . از آنجاییکه جا افتادن وی در ترکیب رئال یک پروسه ی زمانبر خواهد بود ، کمی بعید به نظر میرسد که وی فصل را به عنوان بازیکن فیکس شروع کند و باید منتظر لغزش های احتمالی مودریچ و آلونسو باشد و توانای هایش را به نمایش بگذارد و خود را در تیم جا بیندازد .

تونی ماهونی