مرجع خبري رئال مادريد : پس از خرید و معارفه تونی کروس، بهترین هافبک جام جهانی ، رئال مادرید خود را آماده خرید خامس رودریگز، بهترین گلزن جام جهانی می کند. رئال مادرید نه تنها کلیپ های او را برای مراسم معارفه اش در برنابئو آماده کرده است ، بلکه یک اتاق هم در والدبباس برای او کنار گذاشته شده است.

رئال مادرید به شرکت آماده سازی والدبباس اطلاع داده است که یک اتاق را به نام پدیده جام جهانی کنار بگذارند. هر بازیکن بر اساس شماره پیراهن خود یک اتاق در والدبباس در اختیار دارد. مثلا شماره اتاق کریستیانو 107 و شماره اتاق کروس 108 است. اتاق 110 متعلق به خامس رودریگز است. شماره 10 ، شماره محبوب هافبک کلمبیایی است. این پیراهن را از رده جوانان به تنی می کرده است. بدین ترتیب او وارث شماره 10 خواهد بود.

خامس روز به روز به رئالی شدن نزدیک تر می شود. این بازیکن با رئال برای قراردادی شش ساله با دستمزد 7.5 میلیون یورو به توافق رسیده است. رئال در تلاش است با موناکو نیز به توافق برسد و رویای خامس برای رئالی دشن را به تحقق برساند. این انتقال با رقمی در حدود 80 میلیون یورو انجام می شود. رئال امیدوار است با ورود چند بازیکن از این رقم بکاهد. موناکو با انتقال کاسمیرو کاملا موافق است و دیگو لوپز و خدیرا گزینه های دیگر هستند. مذاکرات با جدیت پیگیری می شود. اکیپ حتی احتمال داده است که این بازیکن دوشنبه با هم تیمی های خود در موناکو وداع کند. با فروش دی ماریا با رقمی در حدود 60 میلیون یورو به پی اس جی ، خامس نیز رئالی می شود.