مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید  سالهاست که می داند نمی تواند از نظر شرایط نقل و انتقالات با شیخ های عرب پی اس جی و سیتی رقابت کند و به همین خاطر ترجیح داده که با ارقامی کمتر ، استعدادهای درجه یک فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد. دیگر دوران خرید زیدان، فیگو، رونالدو، بکام یا بیل به پایان رسیده است.

خرید براهیم دیاز هافبک منچسترسیتی هم در همین راستاست. بازیکنی که ادامه سیاست نقل و انتقالاتی رئال است که از 2013 آغاز شده است. در ان تابستان رئال به سراغ خرید ایسکو و ایارامندی رفت. بعد از آن نوبت خرید مارتین اودگارد 15 ساله در ژانویه 2015 بود که حالا قرضی به تیم ویتسه در لیگ هلند رفته است. بهترین خرید از این حیث مارکو آسنسیو بود که رئال برای خرید هافبک مایورکایی مبلغ 3.7 میلیون یورو پرداخت.

ادامه این سیاست با خرید وایخو با شش میلیون یورو از ساراگوسا و سبایوس با 16.5 میلیون یورو از بتیس بود. فصل گذشته برای خرید تئو هرناندز 28 میلیون یورو هزینه شد که این بازیکن قرضی به سوسیه داد رفت.

رئال دو استعداد برزیر با هم با 90 میلیون یورو خریده است. وینیسیوس که در این تابستان به رئال آمد و رودریگو که در تابستان بعدی خواهد آمد.

فدریکو والورده ملی پوش اروگوئه ای که با 4.5 میلیون یورو از سرو پورتنیو خریده شده دیگر گزینه است. برای خرید لونین دروازه بان اوکراینی نیز 8.5 میلیون یورو هزینه شد.

ادامه این سیاست پرداخت مبلغی در حدود 50 میلیون یورو برای خرید اسکیل پالاسیوس از ریورپلاته خواهد بود. براهیم دیاز نیز به عنوان بازیکن رایگان خریده خواهد شد.