مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت به شکلی نیشدار و کنایه آمیز در مورد دوران حضورش در رئال صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” درست نیست که فقط به برخی مسائل اشاره کنم اما بگویم که یوونتوس بهترین گروهی است که در ان حضور داشته ام. این جا همه یک تیم هستیم. در جاهای دیگر برخی خود را بزرگ تر از بقیه می دانند اما این جا همه در یک مسیر هستند و با تواضع می خواهند برنده شوند. وقتی دیبالا یا مانژوکیچ گل نمی زنند هنوز خوشحال هستند و می خوندند. این زیباست و تفاوت ایجاد می کند. در رئال هم متواضع بودند اما در این جا بیشتر است. با رئال خیلی متفاوت است. این  جا همه یک خانواده هستیم.”

وی در مورد احتمال رویارویی تیمش با رئال در چمپیونزلیگ هم صحبت کرد:” برایم فرقی ندارد به چه تیمی بخوریم. در حال حاضر می خواهم با یوونتسو قهرمان شوم. اگر مقابل رئال هم بازی کنیم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.”

رونالدو در مورد شایعهع پیوستن بازیکنانی نظیر خامس، بیل و آسنسیو به یووه هم صحبت کرد:” این اخبار را می خواهم اما به نظرم یووه به بازکین دیگری نیاز ندارد. در این باره باید با مدیر باشگاه صحبت کنید. مارسلو فوق العاده است. درها را به روی بازیکنان بزرگ باز می کنیم که مارسلو یکی از آنهاست.”