مرجع خبری رئال مادرید : سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل رایو وایکانو شرکت کرد.

آخرین بازی خانگی 2018:”کریسمس مبارک و سال نو به همگی مبارک. سعی می کنیم که سال ار با پیروزی تمام کنیم. به حمایت همه هواداران نیاز داریم.”

باور داشتن به رئال مادرید:” چطور نمی توانیم پس از 116 سال اریخچه، 13 چمپیونزلیگ و این همه اسطوره به رئال اعتماد داشته باشیم. در همه تورنمنت ها شانس داریم. انرژی زیادی داریم. فوتبال مسابقه ای مملو از روزهای خوب و بد است. اما در تاریخ فوتبال، رئال مادرید بیش از آن که در دره باشد، در قله بوده است.”

حرکت ایسکو:”از دور ان را دیدم. این حس را داشتم که به کرنر یا خطا اعتراض کرد. نمی دانم. گاهی اوقات روی یک حادثه خاص بیش از حد توجه می شود. فردا بزای داریم. باید مثل رفتار اغلب بازیهایمان باشیم. حتی آنهایی که باعث شکست ما شد.”

بیل:”بحث استراحت کردن نیست.  ببینم شرایطش چطور پیش می رود. باید با کادر پزشکی و خودش صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.”

شکست مقابل زسکا:” همه چیز را آنالثیز می کنیم. همیشه برای بردن وارد زمین می شویم. بازی مفیدی از خیلی از لحاظ ها بود. مسلما انتظار این نتیجه را نداشتیم اما برخی بازیکنان استراحت کردند و برخی دیگر از مصدومیت برگشتند. در گروه صدرنشین شدیم و دوست داشتیم که برنده شویم.”

ایسکو:”شخصیت پخته ای دارد. یک حرفه ایست که باشگاه را خیلی خوشحال کرده است. به تلاش ادامه می دهیم. همه بازیکنان هر روز تلاش می کنند تا در خدمت تیم باشند. ناخوشایندترین کار برای یک مربی، تصمیم گرفتن است.”

فردا باید چه کار کنید؟”رایو ویژگی های زیادی دارد. توپ را خوب کنترل می کند، به کسی چیزی کادو نمی دهد و شروع خیلی خوبی دارد. از اولین دقیق هبرای بردن وارد زمین می شویم، با انرژی، نظم و انسجام. در چنین بازیهایی فقط برای بردن وارد زمین می شویم.”

هوااران پرتوقع هستند یا ناعادل؟”در روزهای دیگر هم تشویق شده بودیم. هواداران نظرشان را ابراز می کنند که قابل احترام است. تیم همیشه به دنبال حمایت است. در طول تاریخ 116 ساله باشگاه، همه چیز با اتحاد و حمایت هواداران به دست آمده است. امیدوارم به حمایت از ما ادامه بدهند.”

عذرخواهی ایسکو:”ريالبلا به این سوال جواب دادم.”

جو نا امیدی:”نه، این جا هستیم تا راهکاری پیدا کنیم و اوضاع را درست کنیم.”

عدم جدیت:”مخالفم. مشکل ما عدم جدیت نیست. در مقابل هوئسکا انسجام دفاعی داشتیم. با دقت توانستیم سه امتیاز را بگیریم.”

گزارش پزشکی چرا منتشر نمی شود؟” نمی دانم.”

فشار اضافی روی دوش رئال:”همیشه اتفاقاتی که در این باشگاه رخ می دهد مشکلات زیادی ایجاد می شود. به تلاش ادامه می دهیم و روی بازی با رایو و کسب پیروزی دیگر تمرکز خواهیم داشت.”

کیلور ناواس:”مورد احترام و تحسین من به عنوان یک فوتبالیست و یک شخصیت است. ما را خوشحال کرده است. به عنوان هوادار در سالهای اخیر از دیدنش خوشحال بودم. مشکل ترین کار انتخاب ترکیب است اما این هم بخشی از کار من است.”