مرجع خبری رئال مادرید : شکست تحقیرآمیز رئال مادرید مقابل زسکا مسکو نکات مختلفی داشت اما اگر بخواهیم اصلی ترین مقصران این باخت را بشمریم به گزینه های مشهودی برمی خوریم:

ایسکو، روی طناب لرزان
این بازیکن مالاگایی بدترین شرایط خود را زا زمان پویستن به رئال مادرید دارد. از زمان جراحی آپاندیس خود اوضاع خوبی ندارد. در حال حاضر نه سولاری از او حمایت می کند و نه هواداران رئال. دبل مقابل ملیا باعث شد که امیدها به او بیشتر شود اما حقیقت این است که رابطه اش با هواداران افتضاح است و در حال حاضر رفتنش قطعی به نظر می رسد.

مارسلو سرحال نیست
بازیکن برزیلی در بازگشت از مصدومیشت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. وی پس از سه بازی مصدومیت به ترکیب رئالبرگشت که نمایشچ ندان جالبی از خود ارائه نداد. روی گلهای خورده مقابل زسکا مقصر بود و از طرفی نتوانست در حملات نقشی داشته باشد.

بیل، فراز و نشیب زیاد
بازیکن ولزی در نیمه دوم بازی با زسکا به زمین آمد که مصدوم شد اما با وجود مصدومیت تا پایان در زمین ماند. این بازیکن گاهی اوقات خوب ظاهر می شود اما در اکثر دقایق و اکثر لحظات بازیها نمایش ضعیف و نا امیدکننده ای ارائه می دهد.

آسنسیو گل نمی زند
بازیکن مایورکایی زمانی تقریاب همه ضربات آخرش را گل می کرد اما مقابل زسکا چند موقعیت طلایی را از دست داد. طبیعی است که سولاری در مقطع فعلی از لوکسا بالاتر از او درترکیب استفاده می کند. مارکو شرایط جالبی ندارد و نتوانسته در این فصل عملکرد جالبی داشته باشد.

وایخو افتضاح است
این مدافع در بازی رئال مادرید و زسکا عملکرد جالبی نداشت. در حقیقت او در یک سال و نیم حضور در رئال هرگز در سطح انتظارات نبوده است. با بازگشت ناچو بدیهی است که به سکوها میخ شود. حتی خاوی سانچز هم بالاتر از اوست.