مرجع خبری رئال مادرید : دیمیتریفسکی دروازه بان مقدونیه ای رایو وایکانو در مورد بازی تیمش و رئال در برنابئو صحبت کرد:”بنرابئو یکی از بهترین استادیوم های دنیاست. برای یک مقدونیه ای برای من خیلی خاص است. هم تیمی ام در تیم ملی مقدونیه یعنی گوران پاندف در برنابئو با اینتر فاتح چمپیونزلیگ شد. بازی کردن در این جا باعث افتخار من است و باید از آن لذت ببریم. این برای هر فوتبالیستیی یک رویاست. همیشه درفوتبال دوست داری در برنابئو بازی کنی. از برنابئو بازدید نکردم اما این افتخار را خواهم داشتکه از درون در آن حضور یابم. رایئ به من فرصت داد که در بزرگترین استادیوم های دنیا بازی کنم. باید در استادیوم تیمی بازی کنم که سه چمپیونزلیگ پیاپی و سیزده قهرمانی اروپایی دارد.باید از آن لذت ببریم.”
وی در این باره که رایو در 17 بازی تاریخش در برنابئو یک برد داشته که آن هم به22 سال پیش برمی گردد گفت :” امیدوارم دومی را کسب کنیم. این یک نمایش زیبا خواهد بود. چرا نتوانیم برنده شویم؟شاید رئال خوب نباشد اما رئال همیشه رئال است. مسلما می توانند هر تیمی را شکست بدهند. امیدوارم از عدم آمادگی آنها استفاده کنیم. سعی می کنیم در بهترین روز خودمان باشیم. جاه طلبی زیادی داریم و مقابل تیم های بزرگ خوب کار می کنیم.”
دیمیتریفسکی در مورد نبود رونالدو هم صحبت کرد:”مسلما نبود او یک التیام است. اما بازیکنان خوب دیگری دارند. بود یا نبود رونالدو برای ما تفاوتی ایجاد می کند. راستش از تنها کسی که نمی ترسم به من گل بزند، کورتواست چون خیلی سخت است که گل بزند (می خندد).کورتوا دروازه بان خیلی بزرگی است. بهترین بازیکن جام جهانی شده است. برای رئال خیلی مناسب است. در حرکات تک به تک، ارسال ها و .. عالی است. هر تیمی بر اساس سبک بازی خود به یک دروازه بان متفاوت نیاز دارد. کیلور ناوا پس از بردن سه چمپیونزلیگ پیاپی شرایط مشکلی دارد اما فوتبال همین است. از نظر من دروازه بان بزرگی است.