مرجع خبری رئال مادرید : لوکا مودریچ هافبک کروات رئال در آستانه جام جهانی باشگاه ها در مورد شرایط تیم صحبت کرد:”سال فوق العاده ای بوده است. امیدواریم که به بهترین شکل ممکن با بردن جام جهانی سال خود را تکمیل کنیم.”

لوکا مودریچ در مورد سال 2018 خود صحبت کرد:” ترجیح می دهم که حالا در جام جهانی باشگاه ها حضور یابم نه در شروع فصل. دوباره پس از جام جهانی مشکل ریتم بازی خود را به دست آورده ام. در شروع فصل از نظر بدنی و ذهنی تخلیه شده بودم اما در بازیهای اخیر از نظر بدنی حس بهتری دارم. توپ طلای جام جهانی باشگاه ها؟ مهم این است که بتوانیم خوب بازی کنیم. همه تلاشمان را برایش می کنیم. تنها هدفم قهرمانی جام جهانی باشگاه هاست که مهمترین جام برای ما خواهد بود. بعد از آن باید ببینیم که از نظر فردی چه اتفااقتی رخ خواهد داد.”

مودریچ در مورد شرایط تیم هم صحبت کرد:”از نظر بدنی بهتر شده ایم و بهتر درون زمین توانایی هایمان را نشان می دهیم. سعی می کنیم که درون زمین تیمی تر باشیم. با سولاری از این حیث بهتر شده ایم. البته از برخی لحاظها می توانیم بهتر شویم. وقتی پای جام در میان باشد با انگیزه تر ظاهر می شویم. هدفم در رئال این است که جامهای بیشتری ببرم، چمپیونزلیگ، لالیگا و کوپا که از سال 2014 آن را نبردیم. میخواهیم دوباره این جامها و همه ترونمنت هایی که درون آن هستیم را ببریم. خیلی گرسنه هستم و سخت تلاش می کنم تا به تیم کمک کنم.”