مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو بازیکن برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با “کلوب دپورتیستا” در مورد جدایی رونالدو صحبت کرد.

انتقادها:”نباید همه چیزهایی که در بیرون می گویند روی ما اثر بگذارد. وقتی یک بازی را می بریم، می دانیم که بهترین های دنیا نیستیم اما وقتی می بازیم هم بدترین  نیستیم. گاهی ممکن است ببازیم یا ببریم اما همیشه تلاش می کنیم اوضاع را خوب پیش ببریم.”

شرایط فعلی:”هنوز به فوریه نرسیده ایم، در آن زمان فصل تعیین میشود. عادی نیست که بخواهیم در سپتامبر نتیجه بگیریم یعنی زمانی که یک ماه از مسابقات گذشته است. می توان انتقاد کرد اما بررسی یک فصل در این سطح یک جنون است. جام جهانی باشگاه ها را پیش رو داریم و باید آن را ببریم. در همه تورنمنت ها زنده هستیم.”

رفتن رونالدو:”بازیکنی است که علاوه بر این که هم تیمی من بوده دوست من است. سرجیو راموس و مودریچ هم هستند. اگر بهترین بازیکن دنیا در تیمت نباشد دلت برایش تنگ می شود. اما نمی خواهم بگویم که بهترین های دنیا در هر پست را نداریم. هر تیمی دوست دارد رونالدو را داشته باشد اما رئال بدون او هم رئال می ماند. مهم نیست چه بازیکنانی بیایند و بروند.”

چهار چمپیونزلیگ در پنج سال:” همیشه به این فکر کرده ام که  از رئال هر کاری بر می اید. با تلاش و و با تیم قدرتمندی که داریم همه کار از ما برمی آمد. از راموس گرفته تا رونالدو، لوکا، کریم بیل و زمانی ایکر. تیم خوبی داشته ایم که مدت زیادی با هم بوده ایم .یکی از کلیدهایش همین است. کاری کردیم که چهار چمپیونزلیگ در پنج سال عادی به نظر برسد.”

حضور در رئال مادرید:”همه چیز خیلی سریع پیش رفت. در ابتدا به نظر میرسید که یک شوخی است. همیشه رئال تیم بزرگی بوده است. بخشی از تیمی بودم که همیشه آن را در تلویزیون یا پلی استیشن می دیدم. بی نظیر بود.”

اعتماد به باشگاه:”هرگز به دنبال گزینه دیگری نبودم. همیشه همه تلاشم را می کردم تا در رئال بمانم. هرگز به دقایقم فکر نمی کردم. اگر 15 دقیقه هم بازی می کردم با تمام وجود تلاش می کردم تا بیشتر بازی کنم.”

آینده:”دنیای مد را دوست دارم. باجناقم در آن جا کار می کند و برند خودش را دارد. من هم برای انها عکس گرفتم. اما نمی گویم که می خواهم مدل شوم.”