مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید رئال مادرید باید یکشنبه آینده در لس آنجلس اولین بازی د وستانه خود را در مقابل اینتر داشته باشد و آنجلوتی در این بازی مهاجم نوک نخواهد داشت. کریستیانو این هفته تازه به آمریکا می رسد و بازی نمی کند. بنزما هم بعد از این بازی به اردو ملحق می شود. به همین علت دی توماس و سوبرینو از آکادمی به آمریکا می روند.

این دو بازیکن آکادمی در مقابل اینتر فرصت خودنمایی خواهند داشت.  سوبرینو فصل گذشته 441 دقیقه بازی کرد و گلی نزد و دی توماس در 1714 دقیقه هفت گل زد.

سوبرینوی 22 ساله در ششمین سال حضور خود در والدبباس بسر می برد. او مهاجم پر تحرکی است اما آمارش زیاد درخشان نیست. در تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا نیز حضور داشته است اما حتی در تیمی مثل کاستیا هم فیکس نیست. آینده اش در راسینگ خواهدبود.

دی توماس یک دهه در آکادمی رئال بوده است. این بازیکن که اصالتی دومینیکنی دارد، در تیم زیر 19 سال اسپانیا نیز بازی کرده است. او شباهت زیادی از نظر بدنی به کریستیانو رونالدو دارد. او در فصل 12-2011 در تیم جوانان رئال 31 گل زد و سال بعد از آن موفق شد که 17 گل به ثمر برساند  و کوپا دل ری جوانان را برد. در سال گذشته در کاستیا ندرخشید اما همچنان خیلی ها به او باور دارند..