مرجع خبری رئال مادرید : جیووانی مائوری که بیش از ده سال به عنوان بدنساز با آنچلوتی کار کرده در مورد دوران حضورش در رئال با توتوناپولی صحبت کرد. “در رئال نه تنها دسیما بلکه کوپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی را بردیم. خاطره ارزشمندی بود هر چند که پایان خوبی نداشتیم.”

اخراج آنچلوتی:”در رئال از “نابغه” به “مقصر” تبدیل شدیم. مدیران رئال مدل خاص خودشان را داشتند. آن فصل ها برایم رضایت بخش بود. حیف که پایانش آن گونه بود. همان طور که دوستم زیدان در رئال موفق شد ما هم اگر می ماندیم می توانستیم به بردن ادامه بدهیم.”

جنجال های آن زمان:” می گفتند که  باخت ها به علت بدنسازی ما بوده و ما به تیم آسان گرفته ایم اما دروغ بود. در آن سال بدن بازیکنان خیلی اماده بود. 22 برد پیاپی کسب کردیم و این گویای همه چیز است.”

مودریچ:” مودریچ لیاقت توپ طلا داشت. رونالدو بی تردید با استعدادترین و توانمندترین بازیکنی است که در دوران فوتبالم با او کار کردم اما اگر فقط بخواهم از یک نفر اسم ببرم پائولو مالدینی است. او بسیار حرفه ای و باکیفیت بود و به همین خاطر تا 41 سالگی بازی کرد. او گزینه ایده آل من برای توپ طلاست و شرم بار است که تا کنون این جایزه را نبرده است.”