مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید سال 2018 را به خاطر قهرمانی چمپیونزلیگ و جهان یک سال تاریخی می داند.

وی اظهار داشت :” امیدوارم در سال 2019 به روند سالهای اخیر ادامه بدهیم. امسال یک سال تاریخی برای ما بود. امیدوارم که بتوانیم جام های بیشتری برای هوادارانمان کسب کنیم. باید تلاش کنیم تا همه رئالی ها از تیمشان لذت ببرند و سال 2019 لذت بخش باشد.”

راموس در مورد تمرین با حضور هواداران هم صحبت کرد :” مایه مسرت ماست که هواداران هموااره از ما حمایت کردند. خوشحالیم که رئالی ها در این تمرین مشارکت داشتند. باید از این روز لذت ببریم چرا که بچه ها این فرصت را داشتند تا نزدیک اسطوره هایشان باشند.”

از طرفی کریم بنزما در مورد این جلسه تمرینی صحبت کرد:”امروز برای همه مثل یک جشن بود. برای بردن جامها در رئال هستیم و امیدوارم به بردن ادامه بدهیم.”

سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال هم در مورد شرایط تیم صحبت کرد:” سال بی نظیری برای رئالی ها بود. یک سال بی نظیر که در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد. برای سال جدید امیدوارم که مردم در صلح و آرامش زندگی کنند و در آخرین روز سال آرزوی امید، تلاش و عشق را برای هواداران دارم و همین مهم است.”