مرجع خبری رئال مادرید : براهیم دیاز یک روز پس از معارفه شدن در رئال با تلویزیون رسمی باشگاه مصاحبه کرد.

چه حسی داری” حس خوبی دارم. حضور در بهترین باشگاه دنیا رویای بچگی من بوده است. سعی می کنم با تواضع و تلاش به هم تیمی هایم کمک کنم. به تحقق رویاهایم ادامه می دهم و سعیم یک نم همه جامهای ممکن را ببرم. خوشحالم که بخشی از بهترین باشگاه دنیا و یک باشگاه تاریخی هستم.”

جام های اروپایی رئال:” بی نظیر است. این یک چالش است که بیشترین قهرمانی اروپا را برای این باشگاه کسب کنیم چرا که این یک باشگاه تاریخی است که جامهیا زیادی برده است. دیدن جام های چمپیونزلیگ و این که فکر کنم روزی من هم می توانم قهرمان شوم حس فوق العاده ای به من می دهد.”

چه کمکی به رئال می کنی؟”دوست ندارم خودم را توصیف کنم اما با تلاش و تواضع در خدمت تیم خواهم بود. سعی می کنم بیشترین تعداد گل ممکن را بزنم، بیشترین پاس گل های ممکن را بدهم و جامها را ببرم.”

پستش:”در همه پست های هجومی بازی کرده ام. بازی پشت مهاجم را دوست دارم چون اهل پاسکاری هستم. سبک بازی هجومی را دوست دارم. سعی می کنم گل بزنم. گلها و پاس گلها برای باشگاهی نظیر رئال مهم است. رئال بهترین باشگاه دنیاست و در هر تمرین و هر هفته با جدیت ظاهر می شود. در هر هفته سعی می کنم گل بزنم و پاس گل بدهم. اتحاد تیمی به جامها ختم می شود. بازیکنان و ستارگان زیادی در این جا هستند. از باشگاه بزرگی آمدم اما رئال یک گام به سمت جلوست.”

اهداف:”هدفم کسب بیشترین جام ممکن است. چمپیونزلیگ در این جا خیلی مهم است. چهار قهرمانی در پنج سال کسب کردیم و سه جام جهانی باشگاه ها و چمپیونزلیگ اخیر را بردیم. این یک چالش است. سعی می کنیم ثبات خود را حفظ کنیم و بیشترین جام ممکن را ببریم.”

پوستر اتاقت:”همه متعلق به رئال و چمپیوزنلیگ ها هستند. بزرگترین پوستر، راموس است. افتخار می کنم که می توانم با او کار کنم. بیشترین تلاش ممکن را با تواضع برای تیم خواهم داشت.”

پیغام به هواداران:”از پیغامهایی که برایم فرستادند متشکرم. با تواضع و تلاش سعی می کنم در این باشگاه بهترین عملکردم را داشته باشم. هیجا نزده ام تا هر چه زودتر در برنابئو بازی کنم چون به این پیراهن افتخار می کنم.”