مرجع خبری رئال مادرید : با سرماخوردگی وینیسیوس و با در نظر گرفتن خاوی سانچز که مصدومی از میان بازیکنان آکادمی رئال است بد نیست که آمار و شرایط مصدومان رئال را بررسی کنیم.

گرت بیل: این بازیکن ولزی قطعا دو بازی بعدی مقابل بتیس و لگانس را از دست می دهد هر چند که ممکن است مصدومیتش یک تا دو هفته طولانی تر هم بشود و تا نیمه نهایی احتمالی کوپا غایب باشد.

آسنسیو: مارکو قطعا سه بازی اینده مقابل بتیس، لگانس و سویا را از دست می دهد. این بازیکن هنوز به تمرینات گروهی برنگشته و رئال امیدوار است که به یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

کروس: این بازیکن برای اولین بار از زمان پیوستنش به رئال دچار مصدومیت عضلانی شده و بازیهای آینده رئال مقابل بتیس، لگانس، سویا، اسپانیول و همچنین بازی احتمالی مرحله رفت یک چهارم نهایی کوپا را از دست می دهد. رئال به حضورش در بازی برگشت امید دارد.

مارکوس یورنته: او هم اولین مصدومیت عضلانی دوران فوتبالش را تجربه کرد و دو بازی بعدی مقابل بتیس و لگانس را از دست می دهد. رئال به حضورش مقابل سویا امید دارد.

تیبو کورتوا: دروازه بان بلژیکی قطعا در دو بازی بعدی مقابل بتیس و لگانس حضور نخواهد داشت و باید دید که به بازی مقابل سویا می رسد یا مصدومیتش طولانی تر می شود.

ماریانو: از ناحیه عصب سیاتیک دچار مصدومیت شده است. بازی با بتیس را از دست می دهد اما رئال به حضورش مقابل لگانس امیدوار است.