مرجع خبری رئال مادرید : نیمه داوم فصل در حالی برای رئال آغاز می شود که رئال عملا در لالیگا شانسی ندارد اما به موفقیت در کوپا و چمپیونزلیگ امیدوار است. در این فصل هشت بازیکن به طور ویژه تا کنون نتوانسته اند که فصل را طوری داشته باشند که انتظار می رفت.

کیلور ناواس: دروازه بان کاستاریکایی با حضور کورتوا به سکوها میخ شده است و خیلی کم بازی می کند. این بازیکن بدون سر و صدا و حاشیه کارش را می کند اما به نظر می رسد که فصل آینده جایی در رئال نخواهد داشت چرا که رئال ترجیح می دهد به کورتوا و لونین به عنوان دروازه بان فصل آینده اش اعتماد کند. البته کیلور در کوپا همچنان دروازه بان فیکس خواهد بود و می تواند با درخشش و قهرمانی در این تورنمنت خودی نشان بدهد. در لیگ انگلیس مشتریان پر و پا قرصی دارد.

کیکو کاسیا: حضور کورتوا در رئال عملا او را هم در آفساید قرار داد. کلا هفت بار در لیست نهایی بازیهای رئال قرار گرفته است. در حال مذاکره با لیدز است و ماندنش در رئال به هیچ وجه منطقی نیست.

وایخو: در این فصل فقط 180 دقیقه بازی کرده است و به نظر می رسد که سولاری در حال حاضر خاوی سانچز را بالاتر از او می داند. جدایی این بازیکن در زمستان هم منطقی است اما اگر در رئال بماند باید معجزه کند تا فصلش را نجات بدهد.

مارسلو : این بازیکن که از شروع فصل شایعاتی در مورد پیوستنش به یووه وجود داشت فصل بسیار بدی داشته است. این بازیکن اشتباهات پرشماری داشته و قطعا به عنوان کاپیتان دوم رئال باید خیلی بهتر شود تا فصلش را نجات بدهد.

مودریچ : لوکیتا همه جوایز فردی را درو کرد اما حقیقت این است که در این فصل در سطح انتظارات نبوده و در خیلی  از بازیها ندرخشیده است. این بازیکن در سن 33 سالگی منتظر است تا رئال قراردادش را بهتر کند و دستمزدش را افزایش بدهد. اگر با رئال به توافق نرسد جدا شدنش از رئال و پیوستنش به لیگ ایتالیا دور از انتظار نیست.

ایسکو : این بازیکن با حضور سولاری اوضاع خوبی نداشته و فقط در دو تا از 16 بازی با مربی آرژانتینی فیکس بوده است. اگر سولاری در رئال بماند فصل آینده خبری از ایسکو نخواهد بود در غیر این صورت شاید تغییر مربی او را نجات بدهد. سیتی و  یووه این بازیکن را می خواهند.

گرت بیل: قرار بود که ستاره رئال پس از رونالدو باشد اما به جز چند بازی نظیر بازی با کاشیما بیشترین چیزی که به رئال داده مصدومیت هایش بوده است. در این فصل فقط ده گل زده است. با ادامه این روند در تابستان بعدی باید آماده رفتن از برنابئو شود.

ماریانو دیاز: وارث شماره هفت رونالد وفصل کابوس واری داشته است. این بازیکن قراردادی پنج ساله دارد اما با روند فعلی نمی توان تصور کرد که فصل بعد هم در رئال باشد.