مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به جمع هشت تیم برتر کوپا راه یافت اما حقیقتا تحمل شکستی دیگر نمی تواند حس خوبی داشته باشد.

رئال در مقابل لگانس در حالی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد. ایسکو در شبی که برای سومین بار در دوران سولاری فیکس شده بود یک نمایش ناامید کننده دیگر داشت تا حق را به مربی آرژانتینی بدهد که به او بازی نمی دهد. با روند فعلی، ماندن ایسکو در نیم فصل دوم هیچ سودی برای خودش و رئال نخواهد داشت چرا که عملا بی انگیزه است و هر بار که بازی می کند چیزی به تیم اضافه نمی کند. او یک موقعیت طلایی گلزنی را هم از دست داد که در برگشت همان صحنه، دروازه رئال روی اشتباه اودریوزولا، ناچو و واران باز شد.

سولاری در شبی که هشت مصدوم داشت و به راموس و مودریچ استراحت داده بود، باز هم از ترکیبی عجیب استفاده کرد و این بار رگیلون و مارسلو به صورت نوبتی در حملات شرکت می کردند!

مربی آرژانتینی می داند که لالیگا از دست رفته و با توجه به تشریفاتی بودن بازی برگشت با لگانس ترجیح داده که از هر فرصتی برای آزمایش استفاده کند. این بار او از سیستم 3-3-4 با حضور مارسلو در پست بال چپ در نیمه اول استفاده کرد که چندان درخشان نبود.

وینیسیوس باز هم ستاره درخشان رئال بود که تا جایی که می توانست حریف را آزار داد و نمایش براهیم دیاز نیز در دقایق حضورش در زمین به شکلی بود که به نظر می رسد می تواند او هم به ترکیب اضافه شود و فیکس شود.

به هر صور این که رئالی ها در این فصل به باخت عادت کرده اند و از این که با نتیجه یک بر صفر باخته اند و تواسنتند صعود کنند هم چندان ناراضی به نظر نمی رسیدند چه بسا که لگانس در خیلی از لحظات می توانست گل دوم را هم بزند.