مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید مشکل گلزنی دارد چرا که دست بنزما و عصب سیاتیک ماریانو برایشان آزاردهنده است و از طرفی هیچ مهاجم دیگری در تیم نیست. در چنین شرایطی هیچ بعید نیست که رئال در13 روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی به سراغ گزینه های اورژانسی برود.

اولیویر ژیرو از چلسی: این بازیکن مورد اعتماد ساری نیست. با وجود آن که مهاجم تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه بود اما در لندن نیمکت نشین شده و به جدایی فکر می کند. خرید احتمالی هیگواین توسط چلسی عرصه را بر وی تنگ تر خواهد کرد. این بازیکن 32 ساله در حال مذاکره برای ترک استمفوردبریج است.

رادامل فالکائو از موناکو: این بازیکن کلمبیایی سالهاست که مورد توجه رئال است اما مصدومیت های مداوم انتقالش را متوقف کرد. این فصل در شانزده بازی لیگ فرانسه هفت گل زده و از طرفی از حضور در شرایط بحرانی موناکو خسته شده است. این بازیکن می داند که موناکو به دنبال فرصت دادن به پیترو پلگری بازیکن 17 ساله 21 میلیون یوروی یخود است و ترجیح می دهد به تیمی دیگر ملحق شود.

فدور اسمولوف از لوکومتیو مسکو: این مهاجم روس تا کنون دو بار ااقی گل روسیه شده است. لوکوموتیو سهمیه چمپیونزلیگ را نگرفته و به همین خاطر جدایی این بازیکن قابل پیش بینی است. ان ملی پوش 28 ساله مهاجمی آچارفرانسه است که می تواند از بیرون محوطه جریمه شوت بزند.

داس بوست از اسپورتینگ پرتغال: مهاجم هلندی در سال 2017 برای کفش طال با مسی رقاب داشت اما شکست خورد. سال گذشته با حمله هواداران افراطیاسپورتینگ مواجه شد. او یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال است. در این فصل در 11 بازی در لیگ پرتغال ده گل زده است. سبک بازیش شبیه مهاجمان کلاسیک است.

امیلیانو سالا از نانت: این بازیکن مهاجم تکنیکی و جذابی نیست اما خیلی فرصت طلب است. بسیار جنگنده است. او 66.6 درصد موقعیت هایش را به گل تبدیل کرده که بهترین آمار را در لیگ های بزرگ دارد. در نانت در دو فصل اخیر 15 و 14 گل زده بود و این فصل در 20 بازی 13 گل زده است.