مرجع خبری رئال مادرید : دنیلو مدافع راست برزیلی سابق رئال که به سیتی رفته ، بیان کرد :” رئال در چمپیونزلیگ بهتر می شود. نه تنها تیم بلکه کل شهر هیجان زده می شوند. ما بازیکنان باتجربه ای داریم.”

دوران حضورش دئر رئال:” خوشحال و راحت بودم ام امی خواستم به جام جهانی برسم. در رئال لحظات فوق العاده ای داشتم و بردن را یاد گرفتم.”

مارسلو:” اخیرا زیاد در تماس نبودیم اما شرایطش نسبت به  قبل تفاوتی نکرده است. همیشه در یکی از بهترین شرایطش بوده است.”

براهیم دیاز:” بازیکن خیلی خاصی است. خوب کار می کند و تلاش فوق العاده ای دارد. خوب گوش می دهد و کیفیت فوق العاده ای دارد. مهارش خیلی مشکل است. باید با آرامش کارش را انجام بدهد.”

میلیتائو:” از تیم ملی او را می شناسم و آینده درخشانی در پست دفاع کناری و دفاع میانی دارد. با آرامش کارش را می کند. اگر به رئال ملحق شود امدیوارم شرایط برایش خوب پیش برود.”

هازارد:”فوق العاده است. قطعا در سطح حضور در رئال است و می تواند موفق شود.”

وینیسیوس:”آینده خیلی درخشانی در رئال دارد. از وقتنی به رئال آمده بازیهایش را دیده ام و در هر بازی بهتر می شود. یک بازیکن به سبک برزیلی هاست راحت دریبل می زند و سالهای زیادی در رئال خواهد بود.”

رودریگو:”بازیکنی سریع و تمام کننده است. بسیار جوان است و می تواند خهیلی بهتر شود. خوشایند است که رئال به سراغ بازیکنان آینده دار برود.”

لوپتگی:” قبل ازی پیوستنش به رئال با او صحبت کردم. برایم عجیب نبود که اخراج شود چون تدر رئال زمان وجود ندارد. اما مطمئنم که تلاشی که کرده با حضور سولاری به نتیجه می رسد.”

هدفش:” می خواهم به فینال چمپیونزلیگ برسم اما اگر به رئال بخوریم خیلی مشکل است.”