مرجع خبری رئال مادرید : سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب مقابل جیرونا شرکت کرد.

شرایط تیم برای بازی کوپا:” تعهد ، تعص و امید از هر چیزی مهمتر است. راه دیگری برای نشان دادن این اشتیاق نیست. سعی می کنیم در هر بازی با تمام قلب و وجودمان ظاهر شویم. امیدواریم که تیم با انگیزه در این بازی ظاهر شود. فرقی میان کوپا و لالیگا نمی بینم. در چمپیونزلیگ هم وقتی سرود را می شنویم انگار دنیا برایمان منفجر می شود.”

ماجرای امیلیانو سولاری:” با ناراحتی ماجرا را دنبال می کنیم. سعی می کنیم با تمام وجود به خانواده اش روحیه بدهیم. منتظر هستیم و تا آخرین لحظه امیدمان را از دست نمی دهیم.”

بازی نکردن مارسلو:” عشقش به باشگاه و تعصبش در تمرینات غیرقابل انکار است. در نهایت من باید ترکیب را بچینم. این بخشی از کار من است و سعی می کنم بر اساس نیازهای هر بازی بهترین ترکیب را انتخاب کنم. رگیلون؟ هر بازی یک بازی متفاوت است که در ان از ترکیب متفاوت استفاده می کنیم. اتفاقاتی که در باشگاه رخ می دهد درون ما باقی می ماند. اگر صحبتی باشد بین خودمان می ماند. رقابت درونی در تیم وجود دارد و این هم بخش مهمی از تیم است. این که هر کسی بتواند بازی کند یا از ترکیب کنار برود، رقابت را زیبا و واقعی می کند.”

گل سوارز و اشتباه داور ویدئویی”حرفهایم در مورد داور ویدئویی را تکرار می کنم. این سیستمی است که کل فوتبال با امید از آن استقبال کرد و حالا ما را گیج کرده است. همه ما موافق استفاده درست از تکنولوژی هستیم و دوست داریم کمتر در مورد داوران و داور ویدئویی صحبت کنیم. خوب است که داوری ها درست باشد. اما باید تکرار کنم: عدم توضیح شفاف در مورد این مسئله همه ما را گیج کرده است. اولین سال استفاده از ان است و امیدواریم که شفاف تر و درست تر باشد. همه ما به این نیاز داریم. بحث وجود دارد. همه می خواهیم که با شفافیت همه چیز روشن شود و سعی می کنیم بهتر شویم.”

کیفیت جیرونا:” خیلی بالاست. آنها فصل خیلی خوبی داشته اند. خوب دفاع می کنند و ضربات ایستگاهی را به خوبی مدیریت می کنند. اما به هر صورت حالا باید روی خودمان تمرکز کنیم .باید کاری که مقابل سویا، پلزن، رم و … کردیم را تکرار کنیم. مقابل سویا یک بازی بسیار کامل داشتیم و باید همین مسئله را به کوپا منتقل کنیم.”

ماریانو آماده است ؟” بازیکنانی هستند که به تیم برگشته اند. آسنسیو در آستانه برگشت است، همین طور گرت. بعد از ا« نوبت کیلور است. همه مهم هستند. خوشحالیم. ماریانو آماده است و در آستانه بازگشت قرار گرفته است.”

چطور تصمیم گرفتید که بنزما جراحی نکنید؟” از نظر علمی این تصمیم گرفته شد.  همه بازیکنان در این تصمیم ها نقش دارند. ممکن است که صورتت بخیه بخرد اما به بازی برگردی و در نیمه دوم گل بزنی یعنی کاری که مودریچ انجام داد. بنزما روحیه مهمی در زمین هرقابت دارد و بازیکن مهمی است. باید ببینیم که پزشکان چه نظری می دهند. آنها مسلما بهترین تصمیم را در مورد درمان می گیرند.”

فلسفه شما چیست؟ مصدومان بلافاصله به ترکیب برمی گردند یا باید خودشان را ثابت کنند تا برگردند؟” فلسفه کلمه بسیار بزرگی برای این مسئله است. خیلی راحت است. ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها را داریم. بزرگت ها اجازه می دهند که جوان ها پخته تر شوند. رقابت سالم وجود دارد. وظیفه من این است که در هر بازی بهترین ترکیب را بچینم.”

خاوی سانچز بر اساس قوانین می تواند بازی کند؟ مشکلی ندارد؟” نه نمی تواند. محروم است و نمی تواند بازی کند.”