مرجع خبری رئال مادرید : سانتیاگو سولاری مربی آرژانتینی در شرایطی فاجعه بار ، رئال را از لوپتگی تحویل گرفت اما تا حدودی توانست اوضاع را تغییر بدهد. طبیعتا این مربی می داند که اگر جام نبرد، ماندنش در رئال غیرممکن است اما تا کنون با برخی تصمیماتش اعتبار خود را بالا برده است.

دروازه بان : سولاری به محض حضور روی نیمکت رئال مادرید تصمیم گرفت که رویه لوپتگی را در مورد دروازه بان ها عوض کند. کورتوا دروازه بان فیکس رئال در کوپا و چمپیونزلیگ شد و کوپا نیز قرار شد که برای کیلور ناواس باشد.

ایسکو : هافبک مالاگایی در اولین تمرین با سولاری به مربی آرژانتینی بی احترامی کرد و همین نکته باعث شد تا نقش کمرنگ تری در تیم داشته باشد و فقط در 3 تا از 19 بازی فیکس شود. سولاری در این مورد به نظر می رسد که حمایت کامل باشگاه را حس می کند.

مارکوس یورنته : مصدومیت کاسمیرو فرصت طلایی را در اختیار این هافبک جوان قرار داد. مارکوس تا قبل از مصدومیتش بی تردید یکی از بهترین بازیکنان ترکیب رئال بود و حالا که برگشته دوباره می تواند به تیم کمک کند.

اعتماد به جوا نها : سولاری نشان داده که در مورد استفاده از جوان ها مربی ریسک پذیری است  و به همین خاطر به جوا نهایی نظیر خاوی سانچز، کریستو و فران گارسیا فرصت داده و در مواقع نیاز از محصولات آکادمی نظیر آلتوبه، خائومه گرائو و دی فروتوس در لیست هایش استفاده کرده است.

مارسلو : کاپیتان دوم به رئال به شدت افت کرده و به همین خاطر سولاری این بازیکن را نیمکت نشین کرده ت ابه خودش بیاید. رگیلون جوان فعلا جانشین وی شده است.