مرجع خبری رئال مادرید : کیکو کاسیا دروازه بان اسبق رئال در مورد جدایی از تیم و پیوستن به لیدز گفت :” جدایی از رئال همیشه دردناک است. در رئال بزرگ شدم و دوران خوبی داشتم. به اسپانیول رفتم  که برای من به اندازه رئال با ارزش است. آنها فرصت حضور در لالیگا را به من دادند و در این تیم، ملی پوش شدم و به رئال برگشتم. از این سالها خیلی لذت بردم. هر روز با حرفه ای ها کار کردم و برخورد خوبی با من شد. در همه تیم هایی که بودم خاطرات خوبی داشتم.”

لیدز:”می خواهم بازی کنم و لذت بردم. همیشه حضور در لیگ انگلیس را دوست داشتم. زمان مناسبی بود تا از رئال خارج شوم. قرارداد چهار ساله با لیدز امضا کردم و امیدوارم تا پایان  قراردادم در این جا بمانم.”

به اسپانیول برمی گردی؟” همیشه گفته ام که دوست دارم بعد از رئال به اسپانیول ملحق شوم. نمی توانم بگویم هرگز به اسپانیول برنمی گردم.”

کورتوا:”می دانستم که کیلور و کورتوا در تیم هستند. می توانستم در تابستان بروم چرا که می دانستم ممکن است یک سال پیاپی نیمکت نشین باشم. دروزاه بان سوم بودن آسان نیست. از آگوست تا کنون بازی نکردم. دو گزینه داشتم. یا این که بپذیرم صرفا به تیم کمک کنم و روی سکو باشم. گزینه دیگر این بود که آماده زمان خروج باشم.”

کیلور ناواس:”شرایط مشکلی است. هواداران دوستش دارند. برای تیم کلیدی بوده است. هر زمان لازم بوده به تیم کمک کرده است. می دانستم که باید با کیلور و کورتوا رقابت کنم.”

کیلور یا کورتوا؟” هر دویشان دروازه بان های بزرگی هستند و این را ثابت کرده اند.”

لوپتگی:” در تیم ملی از اخراجش شگفت زده شدیم. نمی دانم چه کسی مقصر بود اما به نظرم بازیکنان ضربه دیدند. در رئال، مربی همیشه باید آماده باشد هر چند که به شانس نیز نیاز است.”

وداع با رئالی ها :” دوست داشتم درون زمین با آنها وداع کنم. پوشیدن این پیراهن مایه افتخار من بود. همچنان از سکوها و از طریق تلویزیون یکی از آنها خواهم بود.”

خطای خشن سوارز روی کوئیار:” در انگلیس حتما خطا نیست (می خندد). از نظر من خطا بود. دروازه بان درون محوطه جریمه صاحب توپ است. به وضوح خطا بود.”