مرجع خبری رئال مادرید: توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و اسپانیول نوشت.

تاثیر پینتوس
رئال مادرید با فوتبال خوب سعی می کند به روندش ادامه بدهد. حالا دیگر یک بازی خوب، مقطعی و اتفاقی نیست. بازی درخشان مقابل سویا، عملکرد عالی مقابل ژیرونا و نمایش عالی قدرت مقابل اسپانیول. آقای پینتوس یار دوازدهم ترکیب است. دون آنتونیو کاری کرده که تیمش پرواز کند. آخرین صحنه بازی که تیم ده نفره پس از اخراج واران با حرکت لوکاس، بنزما و وینیسیوس ضدحمله زد و به دنبال گل پنجم بود، حرف نداشت. همه می دانند. عقل سالم در بدن سالم.  تیم سولاری حالا مثل یک گلوله می دود، مثل فرشته ها بازی می کند و مثل بچه ها بازیگوشی می کند. این تیم قوای گلزنی فوق العاده ای دارد. دو گل به سویا، چهار گل به ژیرونا و اسپانیول و …

خاطره خوش
روز 27 ژانویه روزی برای خاطرات خوش رئالی هاست به خصوص اگر در مورد بازی در کاتالونیا صحبت کنیم. در چنین روزی در سال 1963  در نیوکمپ با نتیجه پنج بر یک بارسا راش کست دادیم که پوشکاش هت تریک کرد و خنتو و دی استفانو گلهای دیگر را زدند. چه روز خوبی!

جادوی کریم
آن پنج گله در بارسلونا با سه گل پوشکاش در یاد خواهد ماند اما 4-2 دیشب در نیوکمپ در تاریخ به عنوان روز “ک” در یاد می ماند. شبی که بنزما کل توانایی هایش را درون زمین پیاده کرد. نمایش بی نظیرش باعث شد که رئال تیم مالک میدان باشد. او دبل کرد تا به سیصد گل در دوران فوتبالش برسد. دیدن چنین بازیهایی از او باعث می شود که  نتوان او را زیر سوال برد. ممنون از انگشت شکسته مقدس!

اسپانیول
شروع لالیگا به صدر جدول هم رسیدند و شروع بی نظیری داشتند اما تیم روبی در مسیر نزولی قرار گرفت. گلی که باپتیستائو در جنگ به ثمر رساند و کارت قرمز واران باعث شد که بازی برای  رئال سخت شود اما غایبان پرشمار دفاعی تاثیر زیادی داشت. دوست نداشتم که ببینم اسپانیول این قدر مشکل دارد. مسلما بهتر خواهند شد. درود بر رفقای اسپانیولی.

کاپیتان
این که کاپیتان با ضربه سر گل بزند اتفاق تازه ای نیست. 50 گل زیبا با ضربه سر در رئال زده است. اما او برای اولین بار در این فصل در لالیگا یک نیمه غایب بود. مصدومیت روی تکل سرجیو گارسیا باعث شد که به علت احتیاط بین دو نیمه تعویض شود.  بازی با الاوس، نیمه نهایی احتمالی کوپا (پنجشنبه باید کار را در مونتولیوی تمام کنیم)، دربی و تقابل با آژاکس در پیش است. طبیعی است که راموس احتیاط کند چرا که بیش از هر زمانی به او نیاز داریم. به همین خاطر اخراج واران کار را کمی مشکل کرد. خوشبختانه ناچو همیشه آماده نبرد است.