مرجع خبری رئال مادرید : وینسته بولودا که پس از استعفای کالدرون در سال 2007 مدتی ریاست رئال را به عهده گرفت در مورد رئال بدون رونالدو گفت:” من چند سال پیش گفته بودم که رئال بدون رونالدو باید با تیر و کمان با بارسا رقابت کند. زمان نشان داد که حرف بیهوده ای نزدم. نمی خواهم نمک به روی زخم بپاشم اما سالی 50 گل رونالدو را نمی توان انکار کرد.”

فروش رونالدو:” از  فروش او شگفت زده شدم اما بیشتر از این متعجب شدم که هیچ برنامه ای برای جایگزینی او وجود نداشت. چنین کارهایی باید با برنامه ریزی دو، سه ساله صورت بگیرد. مثل این است که یک شرکت بخواهد کل مدیرانش را عوض کند. این اتفاق نباید یک شبه رخ بدهد. رونالدو رفت. خرید  رونالدو در دوران مدیریت من و کالدرون نهایی شد و به صراحت این را می گوییم. همه چیز را آماده کردیم و پرز فقط امضای نهایی را انجام داد. حتی هزینه اش هم در حساب باشگاه منظور شده بود. خرید رونالدو تاریخ مدرن رئال را عوض کرد مثل کاری که دی استفانو در دهه پنجاه انجامح داده بود. چهار قهرمانی اروپایی اخیر رئال به لطف رونالدو بود. بازیکن خیلی مهمی بود.”

شرایط فعلی رئال:” حقیقت این است که مدیران فعلی در حال غارت باشگاه هستند. اعضای رسمی عملا هیچ کاره هستند. بهتر است که باشگاه به دست صاحبانش که اعضای رسمی هستند برگردد.”

در انتخابات بعدی ریاست رئال شرکت می کنی؟” نمی دانم. باید بررسی کنم. سخت است چرا که باید با دقت همه چیز بررسی شود. اگر بخواهم مدیر شوم باید اعضای را به هوادارانش برگردانم.”

تیم زنان:” رئال تنها تیم در میان تیم های بزرگ اروپاست که بخش زنان ندارد و این خیلی مهم است. خوب است که تیم زنان وجود داشت هباشد تا مثل تیم مردان تاریخ سازی کند.”

بازسازی برنابئو:”یک جنون غیرقابل درک است. والدبباس فضای زیادی دارد و می توان استادیوم جدیدی در ان جا ساخت. درست مثل کاری که اتلتیکو با واندامتروپولیتانو انجام داد. می توان استادیوم 100 هزار نفری با 30-40 هزار جای پارک ساخت و پارکینگ را در روزهایی که بازی نیست به شهرداری اجاره دهیم. هزار کار می توان انجام داد. مثل کارهای بزرگی که در بنرابئو در دوران ریاستش انجام داد. وقتی گنجایش استادیوم بتیشر شود می توان قیمت بلیت ها را ارزان تر کرد و استادیوم پر خواهد شد. جو نیز داغ تر می شود و هواداران با پول کمتری بازیها را می بینند.یکی از مشکلات برنابئو مربوط به جای پارک است. “

وام 500 میلیونی باری ساخت برنابئو:”تصمیم عجیبی است. می توانیم از این پول استفاده کنیم تا تیمی را بسازیم که می تواند چمپیونزلیگ را ببرد. اگر من مدیر بودم با این پول می توانستم یک تیم خوب بسازم. می توان یک نقشه استراتژیک داشت. می توان پروژه ای را بر مبنای امباپه یا نیمار ساخت. “