مرجع خبري رئال مادريد : خامس رودریگز در مصاحبه با رئال مادرید تی وی در مورد پیوستنش به کهکشانی ها صحبت کرد.

پیوستن به رئال ؟:” همیشه می خواستم بخشی از این باشگاه باشم. امیدوارم که سالها از حضور در این جا لذت ببرم و به باشگاه کمک کنم که جامهای بیشتری ببرد. هرگز نمی توان این را فراموش کرد. یک ماه اخیر برای من خیلی زیبا بود. همیشه دوست داشتم این جا باشم . رئال به من ابراز تمایل کرد و همه تلاشم را کردم تا در این جا باشم. خوشحالم . این چیزی است که همیشه می خواستم.”

روز معارفه:” این خاطره همیشه در یادم می ماند و امیدوارم مادریدیسموها را خوشحال کنم.”

تماشاگر ویژه بایرن 0-4 رئال:” این فرصت را داشتم تا تیم محبوبم را تشویق کنم. این باشگاه تاریخ و انگیزه برای بردن جامها را دارد. باری این چالش آماده هستند.”

رونالدو:” هم او و هم باقی ترکیب ستارگانی بزرگ هستند و حضور در کنار بهترین ها برای من افتخار است. امیدوارم که بتوانم در کنار آنها جامهای زیادی ببرم.”

دی استفانو:” برای کلمبیا شخصیت بی نظیری بود. همین طور در این جا. او در این جا و آن جا تاریخ سازی کرد. یک شخصیت بزرگ است که هرگز فراموش نمی شود.”

چالش شماره 10:” همیشه چالش ها را دوست داشتم و در باشگاهی مناسب برای کسب موفقیت هستم. برای بردن انگیزه دارم و هرگز انگیزه ام عوض نمی شود. می توانم نقش آفرینی داشته باشم،اس گل بدهم و بازی کنم. می خواهم به رئال کمک کنم که جامها را ببرد.”

تالار افتخارات رئال مادرید:” می دانم که این باشگاه چه تاریخچه ای دارد و فشار برای بردن چقدر بالاتس. در باشگاهی ایده آل برای بردن جامها هستم.”

انگیزه برای آغاز :” برای شروع هیجان زده هستم و می خواهم از دهم مرداد به تمرینات اضافه شوم و جایگاهم را در ترکیب پیدا کنم.”