مرجع خبری رئال مادرید : امروز روز مهمی برای مشخص شدن تکلیف حضور مسی و دمبله در الک لاسیکوست هر چند که احتمال دارد هر دو بازیکن علیرغم عدم آمادگی کامل هم در لیست بگیرند و فردا روی نیمکت بنشینند.

مسی در والنسیا دچار مصدومیت شد و دمبله هم دچار تورم لوزه شده است. احتمالا هر دو امروز در لیست قرار می گیرند اما مشخص نیست که فردا بازی می کنند یا نه.

هیچ کدام از این دو بازیکن بارسا در روزهای اخیر به صورت عادی تمرین نکرده اند و همین مسئله شرایطشان را مشکل می کند.سایس گزارش داده است که مسی پنجمین بازیکن در لیگ های بزرگ از نظر دقایق در پنج فصل اخیر با 15197 دقیقه بوده است. آزپیلیکتا در صدر لیست قرار دارد. مسی اما این فصل خیلی کمتر از فصل قبل بازی کرده است. او این فصل 2184 دقیقه بازی کرده در حالی که فصل قبل 3213 دقیقه بازی کرده ود. والورده با بالا رفتن سن مسی 1029 دقیقه از دقایقش کم کرده است.

انتخاب ترکیب بازی فردا توسط والورده نیز قطعا تحت تاثیر شرایط مسی و دمبله خواهد بود. با مصدومیت سیلسن حضور ترتشتگن در ترکیب قطعی است. برای پست دفاع راست تردید جدی وجود دارد چرا که سمدو و سرجی روبرتو هر دو خوب بوده اند و شانس بازی دارند.  سمدو در کارهای دفاعی بهتر است اما روبرتو در مقابل رئال معمولا خوب بازی می کند. بقیه ترکیب مشخص هستند : پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، آرتور ، سوارز و کوتینیو. اگر مسی به بازی نرسد باید دید که چه کسی به جایش بازی می کند.

سوارز با وجود خستگی قطعا در این بازی حضور خواهد داشت و بعید است که والورده ریسک حضور بواتنگ در ترکیب را بپذیرد. بازیکن اروگوئه ای در بازی رفت لالیگا مقابل رئال عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود.