مرجع خبري رئال مادريد : فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید در مراسم قرعه کشی لالیگا گفت که تا آخرین لحظه فصل نقل و انتقالات احتمال خرید بازیکن وجود دارد.

مدیر رئال مادرید گفت که همیشه ” هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد” و افزوئد:” مهم است که با آرامش فصل را شروع کنیم. امید زیادی به آغزا فصل داریم. همه می خواهند که خودشان را توقیت کنند. بعدش مسابقات و جنگیدن آغاز می شود. ت اآخرین لحظه در زمیهه خرید و فروش هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.”

بوتراگوئنو نیز گفت که اولین ماه مسابقات ” خیلی پر توقع ” خوهد بود و در مورد اولین الکلاسیکو که با زمان بازگشت سوارز از محرومیت همراه شده است، گفت :” هنوز خیلی تا آن زمان مانده است. برنامه همان طوری است که باید باشد. کاملا آماده هستیم. ماه آگوست ماه مشکلی خواهد بود. سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا را پیش رو داریم. بعد از آن لالیگا آغاز می شود و در هفته سوم با اتلتیکو بازی می کنیم. اولین ماه خیلی مشکل خواهد بود.”

بوترا در مورد بازی 21 مرداد مقابل سویا در سوپرکاپ اروپا گفت :” حریف بسیار مشکلی پیش رو خواهد بود. باید دید که بازیکنان ما چطور خواهند بود و چه حالی خواهند داشت.”

وی در مورد الکلاسیکو گفت :” هنوز خیلی مانده است. بازیهای زیادی قبل از ان داریم و باید برای همه تورنمنت ها تلاش کنیم.”

بوترا در مورد خرید و فروش ها گفت :” تا پایان فصل نقل و انتقالات (اواسط شهریور) هر اتفاقی امکان پذیر است.”