مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در آمریکا شرکت کرد.

نظر شما در مورد نقل و انتقالات تابستانی تیمتان چیست؟

باشگاه خیلی خوب کار کرده است. دو بازیکن بسیار مهم خریده شدند که تیم را بهتر می کنند .ترکیب بسیار خوب و جنگنده ای داریم. من توقع خاصی ندارم. باشگاه خیلی خوب کار می کند و مدیر هم این را گفت. همین و بس.

پارسال در چالش دسیما موفق شدید. چه حسی نسبت به پیش فصل دارید؟
دسیما یک نتیجه بسیار مهم برای ما بود. این آغاز دورانی است که سال گذشته شروع شد. رویای بردن جامها را داریم. به همین خاطر امسال تیمی پر انرژی خواهیم بود.

شما خواستار خرید کیلور ناواس شدید؟
کیلور ناواس هنوز بازیکن رئال نیست. در حال حاضرسه دروازه بان سال گذشته را حفظ کردیم .در پیش فصل هستیم. ایکر امروز تمرین را شروع کرد. برای ما بحث دروازه بانی یک مشکل نیست. سال گذشته بحث زیادی شد اما برای من بحثی وجود نداشت. در آغاز فصل دروازه بان فیکس تیم را انتخاب می کنم.

پیش چک رویای پیوستن به رئال را دارد. نظرتان در مورد دفاع راست دورتموند چیست؟
دنی و آربلوا را داریم.کروس و خامس نیز می توانند در پست های متفاوتی بازی کنند. هر دو می تواننند در میانه زمین بازی کنند. نیازی به پیش چک نداریم. بازیکن خوبی است اما در این پست تکمیل هستیم.

دی ماریا می رود؟
دی ماریا در حال حاضر بازیکن رئال است. باید در تمرینات پیش فصل حضور یابد. رقابت سختی با کروس و خامس خواهد داشت. اما فکر می کنم که رقابت در باشگاه های بزرگ عادی است. پارسال در هفته های پایانی فصل مشکل کمبود بازیکن داشتیم و با این دو خرید ، این مشکل کمی رفع می شود.

در آمریکا با دو تیم ایتالیایی بازی می کنید …
دو تیمی هستند که فصل نقل و انتقالات خوبی داشتند و بازیکنان مهمی خریدند. کل دنیا می خواهند که به خوبی اماده شوند. نتیجه مهمترین بخش نیست. اینتر بیش از رم عوض شده است ما یک بازیکن مهم مثل ایتوربه راهی رم شده است.

سیستم چرخشی در سال آینده درون دروازه اجرا می شود
پارسال در پیش فصل تصمیم گرفتیم . حالا کمی متفاوت است. ایکر هم سطح بقیه دروازه بان ها فصلش را شروع می کند. در نهایت مثل پارسال در آغاز فصل تصمیم گیری می کنم.

چه تغییری نسبت به سال قبل ایجاد می شود؟
پارسال مشکل بود. بازیکنان مشکل زیادی برای هماهنگی با سبک جدید دشاتند. اما سخت تلاش کردیم. امسال فصل را بهتر شروع می کنیم.

شهر شوارز یک شهر خشونت آمیز است. چه پیغامی برای کودکان فردا دارید؟
فردا ؟ (می خندد)” . منظورنان آینده است، نه؟ فوتبال یک مدرسه بسیار خوببرای جوان هاست چرا که خیلی چیزها را از آن یاد می گیرند، مثل قوانین زندگی.

خرید خامس رودریگز واقعا ضروری بود؟
بهترین بازیکنان تاریخ همیشه به رئال پیوستند. یکی از بهترین های جام جهانی به رئال آمد. چنین بازیکنانی نه تنها برای حال بلکه برای آینده هم ضروری هستند.

پیش فصل در آمریکا را دوست دارید؟
تجربه خوبی است. امسال و پارسال از تجهیزت تمرینی بی نظیری بهره بردیم. مقابل تیمهای قدرتمندی هم بازی کردیم.

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ناکام ماند. اگر روند ایکر و ناواس را در برزیل مقایسه کنیم، کدام دروازه بان فیکس می شود؟
((می خندد). در حال حاضر مقایسه کاسیاس و ناواس خیلی آسان است. ناکامی اسپانیا یا ایتالیا ، انگلیس و برزیل در جام جهانی باعث افزایش انتقادات می شود. اسپانیا در سال 2010 جام حهانی را برد. فوتبال همین است. اسپانیا دوباره به شرایط عادی باز می گردد.

چرا خامس را به آمریکا نیاوردید؟
خامس در روز 10 تیر با جام جهانی وداع کرد و حداقل یک ماه باید استراحت می کرد. او به همراه بنزما و واران به تمرین اضافه می شود.