مرجع خبری رئال مادرید : در آستانه روز عشق (ولنتاین)، رئال مادرید باز هم نشان داد که چرا میلیون ها رئالی در کل دنیا دوستش دارند.

در زمانی که رئال در قرعه کشی به آژاکس خورد، خیلی ها تصور می کردند که رئال کار سختی در آمستردام داشته باشد و اتفاقا تصورشان هم درست بود اما رئال در شبی که جانانه جنگید توانست عاشقان خود در سرتاسر جهان را راضی نگه دارد.

گلهای مارکو آسنسیو و کریم بنزما باعث شد تا رئال در آمستردام با نتیجه دو بر یک پیروز شود و شب درخشانی پشت سر بگذارد. گل اول روی حرکت تماشایی وینیسیوس و پاس گل او به بنزما به ثمر رسید و دومی روی ارسال عالی کارواخال و ضربه خوب آسنسیو در موقعیت دروازه خالی.

رئال در نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد و به سختی کار با با تساوی بدون گل به پایان رساند. حتی داور ویدئویی هم به کمک کورتوا و رئال آمد تا گل آژاکس به درستی به خاطر آفساید مردود اعلام شود.

در نیمه دوم رئال بهتر بازی را کنترل کرد. وینیسیوس خوش درخشید و آسنسیو با گلزنی تبدیل به تعویض طلایی تیم شد.

گرت بیل بدون هیچ تردیدی بدترین بازیکن رئال در این میدان بود تا نیمکت نشین شدنش منطقی تر از همیشه به نظر برسد. در حال حاضر لوکاس وازکز یک سر و گردن بالاتر از اوست و اهمیت بالاتری در تیم دارد.

این پیروزی باعث شد تا رئال با خیال راحت تری آماده بازی برگشت شود. حتی تساوی هم در بازی برگشت برای صعود رئال کافی است هر چند که قطعا تیم سولاری برای پیروزی وارد میدان خواهد شد.