مرجع خبری رئال مادرید : کافو بازیکن اسبق فوتبال برزیل در مورد درخشش وینیسیوس و افت مارسلو صحبت کرد.

وینیسیوس:”بازیکنی فوق العاده و بی نظیر است. کل دنیا به لطف رئال او را شناخته اند. کسی فکر نمی کرد که وینیسیوس به جایگاهی در تیمی نظیر رئال برسد و این گونه بازی کند. به عنوان یک برزیلی به او و کل برزیلی ها افتخار می کنم. تثایر بزرگی گذاشته است. می تواند بهتر شود. امیدواریم موفق شود و کارهای بزرگ تری در رئال انجام بدهد. نمی توان او را با کسی مقایسه کرد. نیازی به مقایسه نیست. بازیکن بزرگی است که به لطف رئال جایگاهش را پیدا خواهد کرد و نیازی نیست که او را با بازیکنان بزرگ دیگر مقایسه کنیم.”

مارسلو:”بازیکن فوقا علاده ایست. دوازده سال در بهترین سطح بوده است، کاری که برای یک دفاع کناری مشکل است. یک افت و یک نزول پس از مسیری طولانی برای هر کسی طبیعی است. دوازده سال در بالاترین سطح بوده است. مسلما شرایط را عوض می کند چرا که سخت است که همیشه در بالاترین سطح باشی. همیشه بازیکن مهمی خواهد شد. بازیکن بزرگی است که فوق العاده تلاش می کند. مسلما همان مارسلویی خواهد شد که همه انتظار داریم.”

رودریگو، خرید 45 میلیونی رئال:”ّا وینیسیوس فرق دارد. هر بازیکن جوانی باید تلاش کند تا سطحش را در باشگاهی نظیر رئال نشان بدهد. باید مثل همه برزیلی هایی که به کشورهای دیگر می روند به ا وفرصت بدهیم. مسلما بازیکن بزرگی برای رئال خواهد بود.”