مرجع خبری رئال مادرید : خسوس اولمو رئیس سابق کادر پزشکی رئال مادرید در سال 2017 باشگاه را ترک کرد. او می گوید:”در ئرال خیلی چیزها یاد گرفتم هر چند که بخش زیادی از دانشم را در آن جا گذاشتم. برای تغییر به تیم ملحق شدم چون تیم بزرگی بودند اما روندشان به دلایل پزشکی و فیزیکی 100 درصد نبود. تغییرات زیادی داشتند. سه چمپیونزلیگ را بردند و امیدوارم که دوران طلایی باشگاه ادامه یابد. به انها افتخار می کنم.”

وی در مورد کار کردن در ئرال می گوید:”دروغ است اگر بگویم کار مشکلی نبود چرا که آنها ورزشکاران بزرگی هستند که تاثیر اقتصادی بالایی ایجاد می کنند. یک پزشک باید کاملا در خدمت بازیکن باشد و بهترین تصمیم را بگیرد. آسان نیست که کاری کنی که بازیکنان به تو اعتماد کنند اما من این کار را کردم. هنوز در رختکن رئال دوستانی دارم.”

وی در مورد کار کردن با زیدان و آنچلوتی گفت:”کارلتو یک شوالیه و یک مربی بزرگ بود. باید از او متشکر باشم. تفکرات پزشکی زیدان متفاوت بود اما در شش ماه اول کارم با او 93 درصد امتیازات را گرفتیم و به عملکرد نیمکت نشین ها افتخار می کنم. هر 24 بازیکن سطح فوق العاده ای داشتند. چیزی که در بقیه تیم ها هم دست یافتن به ان مشکل بود. رابطه خوبی داشتیم و به من خیلی کمک کرد. من در بدنسازی و روند تیم نقش داشتم. یک گروه 12 نفره داشتیم که هر روز با بازیکنان در تعامل بودند. این به صورت سنتی مرسوم نیست و سعی کردیم از سبک های متفاوتی استفاده کنیم. هدفمان این بود که همه بهترین عملکردشان را داشته باشند. همیشه حمایت تیم را حس می کردم. مدیر همواره از من حمایت می کرد و نتایج خوبی می گرفتیم.”

اولمو در مورد راموس گفت:” اگر از چیزی خوشش نمی آمد خیلی صریح می گفت. خیلی صادق بود. پشت سرت حرف نمی زد. به کاری که با او کردم افتخار می کنم چرا که با من بهترین لحظات فوتبالش را داشت. بیل؟ فکر می کنم بهترین توانش را ارائه نداده است. خودش می داند که چه مشکلی وجود دارد.”