مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در چهار ال کلاسیکوی فصلش نتوانست بارسا را شکست بدهد. سولاری هر چند که اوضاع را نسبت به دوران لوپتگی بهتر کرد اما از دست دادن دو جام یعنی کوپا و لالیگا پایان راهش خواهد بود. مربی ارژانتینی فقط در صورتی می تواند در رئال بماند که قهرمان چمپیونزلیگ شود که البته چالش مشکلی خواهد بود. به همین خاطر مدیران رئال از حالا مذاکرات برای پیدا کردن جانشین مربی آرژانتینی آغاز کرده اند.

یواخیم لوو : رویای قدیمی پرز که یک مربی صاحب سبک، موفق و باهوش است. سالها هدایت یتم ملی آلمان را به عهده داشته اما در ماه های اخیر عملکرد خوبی نداشته است. خودش گفته که به بازگشت به سطح باشگاهی فکر می کند و رئال گزینه ایده آلش است. پرز می داند که سخت است که لوو زبان اسپانیایی را یاد بگیرد اما این مربی گزینه مناسبی به نظر می رسد. او در 171 بازی در تیم ملی آلمان 110 برد، 32 تساوی و 29 شکست داشته است.

آلگری: مربی ایتالیایی امسال فرصت خوبی دارد تا با یووه قهرمان اروپا شود اما اگر نتواند این کار را انجام بدهد جدا شدنش قطعی است. یووه در خطر حذف توسط اتلتیکو قرار دارد. این مربی با بانوی پیر در 255 بازی 184 برد، 39 تساوی و 32 شکست داشته است.

پوچتینو: وقتی زیدان از تیم رفت، مربی آرژانتینی اصلی ترین گزینه جاشنینی او بود. در ان زمان تاتنهام اجازه رفتن این بازیکن را نداد و رئال نمی خواست با لوی مالک تاتنهام در بیافتد اما او همچنان یکی از گزینه های محبوب پرز است و از طرفی خودش هم دوست دارد در یک تیم بزرگ کار کند. پوچتینو از 261 بازی خود 148 تا را برده، 54 تا را مساوی کرده و 59 تا را باخته است. بر خلاف دو گزینه دیگر، بر زبان اسپانییی مسلط است.